قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۹

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۲۹

قیمت بیت کوین، امروز ۲۹ خردادماه با ۳.۹۸ درصد کاهش به ۳۶,۱۵۷ دلار معادل ۸۹۳,۰۸۷,۹۲۲ تومان رسید.

کد خبر : ۹۴۹۸۴
بازدید : ۳۵۲۵
بیت کوین
فرادید | بیت کوین وارد کانال ۳۶ هزاردلار شد. امروز ۲۹ خرداد قیمت بیت کوین با ثبت کاهش ۳.۹۸ درصد به ۳۶,۱۵۷ دلار معادل ۸۹۳,۰۸۷,۹۲۲ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۷۶.۵۴ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۳.۲۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۳۶.۳۴ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ (۱۴ April ۲۰۲۱) معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۴۴.۳۳ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۴ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

بررسی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که برای نخستین بار از ماه اکتبر، دارندگان بیتکوین بسیار بیشتر از آنکه دست به فروش دارایی خود بزنند اقدام به خرید کرده اند. این بدان معنا خواهد بود که با فروش انجام شده که غالب توسط معامله گران خرد صورت گرفته، تمرکز بیتکوین در اختیار دارندگان و معامله گران بزرگ آن بیش از پیش افزایش داشته است.

در این مطالعه منحصرا به رفتار معامله گران قدیمی با سابقه حداقل ۶ ماه نگهداری بیتکوین پرداخته شده است. در هر صورت بیت کوین در شرایطی که دلار آمریکا در بازار ارز با چشم انداز نرخ بهره فدرال رزرو جایگاه خود را حفظ می‌کند، روند نزولی را تجربه کرد.

بانک سرمایه گذاری گلدمن ساکس (NYSE: GS) جنبه‌های مختلف بحث را برجسته کرده است. در اوایل این هفته غول بانکی وال استریت گزارشی را منتشر کرد که در آن مدعی شد ارز‌های رمزپایه "سرمایه گذاری مناسبی" محسوب نمی‌شوند و بیت کوین به عنوان "ذخیره‌ای بلند مدت ویا کلاس دارایی قابل سرمایه گذاری" نیست.

بیت کوین مدت زمانی است که با دیدگاه‌های مختلفی از سوی اشخاص حقوقی نقض می‌شود، از جمله رئیس بانک انگلیس، اندرو بیلی، که اوایل این هفته در مورد نوسانات ارز‌های دیجیتال هشدار داد. از سوی دیگر، بنک آو امریکا یک نظرسنجی در بین مدیران صندوق‌های جهانی در ماه ژوئن (خرداد) انجام داد، که در این هفته منتشر شد، نشان داد که ۸۱ ٪ از مدیران صندوق همچنان معتقدند که قیمت بیت کوین هنوز حباب دارد.

جورین تیمر (Jurrien Timmer)، مدیر Global Macro در شرکت سرمایه گذاری Fidelity، همچنان بر سناریوی الگوی "دو دره" خود، که صعودی است، ایستاده است.

تیمر در توییتی، به این واقعیت اشاره کرد که سهام حساس به بیت کوین در حال حاضر روند صعودی دارند و این نشانه‌ای برای صعود ارزش ذخیره‌ای بیت کوین است: بازار‌های مرتبط اغلب سیگنال‌های مهمی را در الگوی قله و دره‌های خود صادر می‌کنند.
با این حال، وی خاطرنشان کرد که بیت کوین برای جلوگیری از موج پنجم مستلزم است تا خود را بالاتر از سطح قیمت ۴۱۰۰۰ دلاری حفظ کند. در غیر این صورت، قیمت به ۲۳,۰۷۶ دلار سقوط می‌کند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید