قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۳۱

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۳۱

قیمت بیت کوین امروز ۳۱ خردادماه با ۰.۶۳ درصد کاهش نرخ به ۳۵,۴۰۷ دلار معادل ۸۴۴,۳۹۰,۲۴۸ تومان رسید.

کد خبر : ۹۵۰۸۶
بازدید : ۳۶۶۹
بیت کوین
فرادید | ریزش قیمت بیت کوین ادامه دارد. امروز ۳۱ خردادماه، قیمت بیت کوین با ثبت کاهش ۰.۶۳ درصد به ۳۵,۴۰۷ دلار معادل ۸۴۴,۳۹۰,۲۴۸ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۶۲.۴۷ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۳.۳۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۳۶.۰۵ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۴۵.۴۹ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۴ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

بیت کوین با از دست دادن ۵ درصد از ارزش خود در ۲۴ ساعت گذشته تا ساعت ۷:۱۰ روز یکشنبه به وقت تهران، به ۳۵٫۳۸۹.۲۰ دلار رسید. با این سقوط حالا ارزش بیت‌کوین تقریباً نصف رکورد ۶۵ هزار دلاری ماه آوریل آن شده است.

تاجران ایستگاه بعدی بیت‌کوین را قیمت ۳۲٫۵۰۰ دلار پیش‌بینی می‌کنند و در نهایت انتظار دارند قیمت آن در ۳۰ هزار دلار تثبیت شود و البته برخی کارشناسان نیز عقیده دارند ارزش بیت‌کوین تا ۲۰۰۰۰ دلار پایین می‌آید. بازار ارز‌های مجازی در زمان حاضر با انبوهی از خبر‌هایی مواجه است که بر قیمت آن تأثیر می‌گذارند.

شماری از تحلیلگران بازار ارز‌های دیجیتالی با بررسی نمودار‌های چند وقت اخیر بیتکوین نتیجه گرفته اند که الگوی صلیب مرگ در حال شکل گیری است.
الگوی صلیب مرگ زمانی تشکیل می‌شود که میانگین کوتاه مدت (۵۰ روزه) میانگین بلندمدت (۲۰۰ روزه) را رو به پایین قطع کند. تغییرات قیمتی بیتکوین از آنجا اهمیت دارد که در حال حاضر چشم معامله گران سایر ارز‌های دیجیتالی برای تعیین مسیر آتی به بیتکوین دوخته شده است.

صلیب‌های مرگ قبلی بیت‌کوین باعث سقوط قیمت ۷۰ درصدی در ۲۰۱۸ و ۴۷ درصدی در ۲۰۱۹ شدند. صلیب مرگ در ۲۰۲۰ بلافاصله پس از سقوط بازار به‌دنبال همه‌گیری ویروس کرونا اتفاق افتاد.

بر اساس روند‌های گذشته، اگر صلیب مرگ در عرض ۳ ماه به تقاطع طلایی منتهی شود، این می‌تواند منجر به جهش فوق العاده قیمت شود. در غیر این صورت، بازار به سمت روند نزولی و فصل خرسی سوق داده می‌شود.

یکی از عواملی که قیمت بیت‌کوین را پایین آورده است افزایش محدودیت‌های وضع شده توسط بانک مرکزی چین برای معاملات ارز‌های مجازی است.

به دنبال اعمال محدودیت‌های جدید استخراج ارز‌های دیجیتالی در چین، صرافی هیوبی اعلام کرده که حداکثر میزان مجاز اهرم معاملاتی برای کاربران چینی خود را کاهش داده است. در انگلیس هم برخی از بانک‌های این کشور به مشتریان خود اعلام کرده اند به دلیل کلاه برداری‌های صورت گرفته و سواستفاده از امکانات معاملات ارز‌های دیجیتالی، دارندگان حساب در این بانک‌ها حق خرید و فروش با استفاده از پلتفرم‌های صرافی‌های ارز‌های دیجیتالی باینانس و کراکن را نخواهند داشت.
قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید