قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۰۱

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۰۱

امروز ۱ تیرماه ۱۴۰۰، قیمت بیت کوین با ۷.۵۶ درص کاهش نرخ به ۳۲,۶۵۶ دلار معادل ۸۰۵,۶۲۷,۲۳۷ تومان رسید.

کد خبر : ۹۵۱۳۱
بازدید : ۴۱۷۶
بیت کوین
فرادید | بیت کوین به کانال ۳۲ هزار دلار سقوط کرد. قیمت بیت کوین، امروز ۱ تیرماه با ثبت کاهش ۷.۵۶ درصد به ۳۲,۶۵۶ دلار معادل ۸۰۵,۶۲۷,۲۳۷ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۴۹.۵۶ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۴ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

بازار آلتکوین‌ها در ۲۴ ساعت گذشته ریزش قابل توجهی را شاهد بوده است. وضعیت بیت کوین، ارز رمزنگاری شده اول بازار نیز تفاوت چندانی با آن‌ها ندارد. علی رغم افت قیمتی که طی چند روز شاهد بودیم، روز‌های پایانی هفته BTC توانست اندکی از زیان وارده را جبران کرده و در حدود ۳۶۰۰۰ دلار قرار بگیرد.

ولی به دنبال ترس و عدم اطمینانی که بار دیگر چین باعث ایجاد آن شد، مسیر حرکت این ارز نیز به سرعت تغییر کرد. سومین بانک بزرگ چین، در اقدامی تازه کلیه مشتریان خود را از معامله دارایی‌های دیجیتال منع کرد. همین امر بلافاصله بر بازار تأثیر گذاشت.

به گزارش فرادید؛ در نتیجه، بیت کوین ظرف چند ساعت بیش از ۲۰۰۰ دلار و در مقیاس ۲۴ ساعته ۴۰۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد و تا حدود ۳۲۰۰۰ دلار سقوط کرد که کمترین قیمت آن در طی دو هفته گذشته می‌باشد.

جامعه ارز دیجیتال معتقد است که چین به خاطر راه اندازی یوان دیجیتال که کاملا متفاوت از ماهیت غیرمتمرکز بیت کوین خواهد بود، این بار بیشتر از قبل در برخورد با ارز‌های دیجیتال تاکید دارد. شایان ذکر است که بانک کشاورزی چین در واقع روی ارز دیجیتال ملی کار می‌کند و در آزمایشات متعددی را قبلا برای راه اندازی آن به عمل آورده است.

اما به طور کلی برخی کارشناسان معتقدند که این تنها یک واکنش بود و دوباره ارز‌های دیجیتالی به روند صعودی خود باز می‌گردد.

همچنین در ادامه اتخاذ رویکرد سخت مقابل ارز‌های دیجیتالی این بار بانک مرکزی روسیه نسبت به آن‌ها جبهه گرفته است. الویرا نابیولینا- رییس بانک مرکزی روسیه- با اشاره به نوسانات شدید قیمتی ارز‌های دیجیتالی در ماه‌های اخیر گفته است که این ارز‌ها خطرناک‌ترین جا برای سرمایه گذاری هستند و توصیه بانک مرکزی به مردم این است که اصلا در این بازار سرمایه گذاری نکنند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید