قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۰۳

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۰۳

امروز ۳ تیرماه قیمت بیت کوین با ثبت کاهش ۲.۲۲ درصد به ۳۳,۱۴۳ دلار معادل ۸۰۲,۶۸۶,۸۴۱ تومان رسید.

کد خبر : ۹۵۲۱۳
بازدید : ۳۱۰۸
بیت کوین
فرادید | ریزش بهای بیت کوین همچنان ادامه دارد. قیمت بیت کوین امروز ۳ تیرماه با کاهش ۲.۲۲ درصد به ۳۳،۱۴۳ دلار معادل ۸۰۲،۶۸۶،۸۴۱ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴،۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۴۹.۱۶ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۴ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ پس از هفت ریزش متوالی، سرانجام ترمز ریزش قیمت‌ها از روز چهارشنبه کشیده شد و قیمت‌ها رفته رفته از کف دو ماهه خود فاصله گرفتند.

وقتی روز‌های آخر هفته BTC در محدوده ۳۵۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰ دلار قرار گرفت، همه چیز آرام به نظر می‌رسید. هرچند، این ارز رمزنگاری شده به ندرت عادت دارد بی حرکت باقی بماند و ماهیت بی ثبات آن در ۴۸ ساعت گذشته بار دیگر به شدت خود را نشان داد.

در ابتدا خرس‌ها کنترل کامل اوضاع را به دست گرفتند و این دارایی را به شدت به سمت پایین سوق دادند. به این ترتیب، در عرض چند ساعت، بیت کوین بیش از ۲۰ ٪ از ارزش خود را از دست داد و برای اولین بار از ژانویه تاکنون، به زیر ۳۰۰۰۰ دلار سقوط کرد و با قیمتی در حدود ۲۹ هزار دلار ترید شد.

در این مرحله، گاو‌ها وارد عمل شدند. آن‌ها خیلی سریع مسیر حرکت قیمت را معکوس کردند و این ارز رمزنگاری شده را در مسیری صعودی قرار دادند. بیت کوین بیش از ۵۰۰۰ دلار ارزش از دست رفته خود را بازیافت و در حال حاضر با قیمتی در حدود ۳۳۰۰۰ دلار معامله می‌شود.

اولین مقاومت در برابر مسیر صعودی بیت کوین نزدیک به سطح ۳۴۵۰۰ دلار و حرکت نزولی ۳۶۱۷۱ دلار به ۲۸۸۲۲ دلار قرار دارد. مقاومت اصلی همچنان نزدیک منطقه ۳۵۰۰۰ دلاری واقع است. سرمایه بازار این ارز بار دیگر به بالای ۶۰۰ میلیارد دلار افزایش یافته و دامیننس آن به ۴۷ ٪ رسیده است.

بیت کوین برای ورود به یک منطقه مثبت باید میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ را پشت سر گذاشته و روند صعودی خود را تا بالاتر از تراز ۳۵۰۰۰ دلار ادامه دهد. اگر بیت کوین نتواند مقاومت ۳۴۵۰۰ دلاری یا مقاومت خط روند را پشت سر بگذارد، ممکن است روند نزولی جدیدی را آغاز کند. اولین حمایت در این روند نزولی نزدیک به سطح ۳۳۰۰۰ دلار خواهد بود.

حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۳۲۵۰۰ دلار می‌باشد. شکست نزولی قیمت زیر تراز ۳۲۵۰۰ دلار می‌تواند در جلسات آینده مسیر را برای کاهش بیشتر به سمت منطقه ۳۰۰۰۰ دلاری هموار کند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید