تصاویر/تغذیه مار خانگی با موش زنده

تصاویر/تغذیه مار خانگی با موش زنده

به مارهای پیتون‌ گوشت یخ‌زده موش می‌دهند، اما بسیاری از آن‌ها فقط گوشت زنده‌ای را می‌خورند که خودشان شکارش کرده باشند. اگرچه در هنگام ثبت عکس بسیار هیجان‌زده و خوشحال بودم، اما وقتی لحظات تقلا کردنِ او را برای زنده ماندن تماشا کردم، خیلی غمگین شدم.

کد خبر : ۹۵۲۴۶
بازدید : ۴۸۸۳۳
فرادید | بازو‌ها به دوطرف کشیده و دهان تا انتها باز است - این لحظه‌ای ایست که به‌نظر می‌رسد یک موش بخت‌برگشته که در حلقه یک مار پیتون ۹۱‌سانتی‌متری در حال خفه شدن است، پیش از آنکه کاملاً بلعیده شود، درخواست کمک می‌کند.

به گزارش فرادید، تصویر توسط صاحب ۴۸‌ساله این خزنده، دی‌زول دی‌زولفکری، از اندونزی ثبت شده است. او جونده زنده را به عنوان غذا به مارش داده بود.

دی‌زولفکری، موش را در داخل قفس مار پیتون انداخت و وقتی سرعت بالای مار در گرفتن موش را دید، سریع دوربینش را برداشت. مار قبل از انقباض مرگبار، موش را ۵ دقیقه در حلقه دم خود نگه داشته بود.

دی زولفکری، در پاسخ به این پرسش که چرا حیوان خانگی‌اش را با موش زنده تغذیه می‌کند، گفت: «به پیتون‌ها گوشت یخ‌زده موش می‌دهند، اما بسیاری از آن‌ها فقط گوشت زنده‌ای را می‌خورند که خودشان شکارش کرده باشند.»

او می‌افزاید: «اگرچه در هنگام ثبت عکس بسیار هیجان‌زده و خوشحال بودم، اما وقتی لحظات تقلا کردنِ او را برای زنده ماندن تماشا کردم، خیلی غمگین شدم.»

منبع: Daily Mail
ترجمه: سایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    ه

  • ناشناس ارسالی در

    ه

  • ناشناس ارسالی در

    بی وجدان احمق

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید