قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۰۵

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۰۵

قیمت بیت کوین امروز ۵ تیرماه با ۱۰.۳۵ درصد کاهش به ۳۱,۶۹۸ دلار معادل ۷۷۶,۸۴۳,۰۲۹ تومان رسید.

کد خبر : ۹۵۲۶۲
بازدید : ۲۹۰۹
 بیت کوین
فرادید | بیت کوین به کانال ۳۰ هزار دلار نزدیک شد. امروز ۵ تیرماه ۱۴۰۰، قیمت بیت کوین با ثبت کاهش ۱۰.۳۵ درصد به ۳۱,۶۹۸ دلار معادل ۷۷۶,۸۴۳,۰۲۹ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۵۹۵.۸۶ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۴.۸۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۴۰.۴۷ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۵۰.۹۸ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۴ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

جدال بین خریداران و فروشندگان بیت‌کوین در سطح ۳۰ هزار دلاری به شدت بالا گرفته است، چرا که کانال ۳۰ هزار دلاری مرز روانی بسیار مهمی محسوب می‌شود و شکسته شدن آن بیت‌کوین را به سمت ۲۰ هزار دلار سوق خواهد داد.

یک ماه اخیر به عنوان بدترین دوره ارز‌های دیجیتالی در پنج سال اخیر عمل کرد، اما برخی از معامله گران امیدوارند در روز‌های باقی مانده از ماه ژوئن این روند تغییر پیدا کند. با این حال شاخصی که از نظر تاریخی کف اصلی قیمت‌ها را مشخص کرده است، به جریان جدید سرمایه به بیت کوین اشاره دارد.

نوسانگر نسبت تأمین پایدار کوین ایجاد شده توسط تحلیلگر ویلی وو و توسط شرکت تجزیه و تحلیل بلاکچین Glassnode ردیابی شده است و در چهار هفته گذشته از پایین‌ترین سطح ۱۲ ماهه -۲.۶ به -۱.۹ رسیده است.

Glassnode روز پنجشنبه در توئیت خود نوشت: به عبارت دیگر، خریداران معامله به نظر می‌رسد برای خرید سود در بیت کوین و بازار‌های رمزگشایی گسترده از پول‌های ثابت استفاده کرده اند. شاخص SSR بیانگر نسبت بین "میزان حجم بازار بیت‌کوین" به "حجم بازار استیبل کوین‌های موجود در بازار" است.

همچنین ژاپن که یکی از دولت‌های سختگیر در رابطه با ارز‌های دیجیتالی به شمار می‌رود، در یک تغییر موضع آشکار اجازه فعالیت به یک صرافی ارز‌های دیجیتالی آمریکایی را داده است که این مساله خبر خوبی برای بازار آن هم در زمانی که همسایه این کشور یعنی چین در حال تنگ‌تر کردن عرصه بر روی فعالان ارز دیجیتالی است، محسوب می‌شود.

صرافی کوین بیس که این مجوز را به دست آورده، بزرگ‌ترین صرافی ارز‌های دیجیتالی در آمریکاست.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال در بازار
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید