آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۰۵

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۰۵

وزرات بهداشت آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۵ تیرماه را ۱۲۳ نفر اعلام کرد.

کد خبر : ۹۵۲۹۲
بازدید : ۳۰۷۴
فوتی کرونا
فرادید | با توجه آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۵ تیرماه به ۱۲۳ نفر رسید و بر این اساس در مجموع ۸۳ هزار و ۷۱۱ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری در ایران جان باختند.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۶۵ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۱۵۷ هزار و ۹۸۳ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون دو میلیون و ۸۲۲ هزار و ۷۰۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۳ هزار و ۱۹۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۲۳ میلیون و ۱۸۹ هزار و ۷۲۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۳۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۷۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۴۲ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۴ میلیون و ۴۱۶ هزار و ۹۸۳ نفر دُز اول واکسن کرونا و یک میلیون و ۱۹۶ هزار و ۱۵۷ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و ۶۱۳ هزار و ۱۴۰ دُز رسید.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۴۰۸ هزار و ۷۶۵ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۸۱ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۲۳ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۸ هزار و ۷۲۸ نفری در یک روز به تعداد سه میلیون و ۹۲۵ هزار و ۲۲۷ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۱۶۵ میلیون و ۷۷۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۶۱۹ هزار و ۱۵۲ نفر (۳۸۷ نفر)

۲. برزیل ۵۱۱ هزار و ۲۷۲ نفر (هزار و ۹۹۰ نفر)

۳. هند ۳۹۴ هزار و ۵۲۴ نفر (هزار و ۱۸۶ نفر)

۴. مکزیک ۲۳۲ هزار و ۶۸ نفر (۲۲۱ نفر)

۵. پرو ۱۹۱ هزار و ۴۴۷ نفر (۱۶۱ نفر)

۶. روسیه ۱۳۲ هزار و ۶۴ نفر (۶۰۱ نفر)

۷. بریتانیا ۱۲۸ هزار و ۶۶ نفر (۱۸ نفر)

۸. ایتالیا ۱۲۷ هزار و ۴۱۸ نفر (۵۶

نفر) ۹. فرانسه ۱۱۰ هزار و ۹۳۹ نفر (۳۳ نفر)

۱۰-. کلمبیا ۱۰۳ هزار و ۳۲۱ نفر (۶۸۵ نفر)
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید