افتتاح مرتفع‌ترین هتل جهان در شانگ‌های

افتتاح مرتفع‌ترین هتل جهان در شانگ‌های

این هتل که گشایش آن به دلیل کرونا به تاخیر افتاده بود، چشم‌اندازی گسترده از رودخانه یانگ تسه ارایه می‌کند که از میانه این شهر می‌گذرد.

کد خبر : ۹۵۳۰۷
بازدید : ۲۹۸۶

 مرتفع‌ترین هتل جهان

مرتفع‌ترین هتل گرانقیمت جهان در ساختمانی در منطقه مالی شانگ‌های گشایش یافت. جی هتل (J Hotel) بیست و شش طبقه بالایی برج شانگ‌های را اشغال کرده است. این برج آسمان‌خراشی ۱۲۸ طبقه است و ۶۳۲ متر ارتفاع دارد. تنها برج خلیفه در دبی از برج شانگ‌های مرتفع‌تر است.

پیش از این، مرتفع‌ترین هتل جهان هتل رُزوود گوانجو در چین بود که [بخشی از]ساختمانی به ارتفاع ۵۳۰ متر در این شهر جنوبی کشور چین را اشغال کرده است. بلندترین ساختمانی که تماما به فضای هتل اختصاص دارد، هتل جِوُرا در دبی است که ۳۵۶ متر ارتفاع دارد.

جی هتل، متعلق به گروه هتل‌های چینی جین جیانگ هتلز اینترنشنال است که هفته گذشته گشایش یافت.

همه آنچه که یک هتل گرانقیمت باید داشته باشد اینجا است: سرویس پیشکار شخصی شبانه‌روزی، رستورانی در طبقه ۱۲۰ و آسانسوری که مهمانان را با سرعت حداکثر ۱۸ متر در ثانیه بالا می‌برد. این هتل که گشایش آن به دلیل کرونا به تاخیر افتاده بود، چشم‌اندازی گسترده از رودخانه یانگ تسه ارایه می‌کند که از میانه این شهر می‌گذرد.

در این هتل ۱۶۵ اتاق، هفت رستوران، آبگرم و استخری در طبقه ۸۴ وجود دارد. با تخفیف جشن گشایش هتل، مشتریان می‌توانند با پرداخت «نرخ تجربه ویژه» معادل ۳۰۸۸ یوان (۳۴۳ پوند) برای هر شب در این هتل اقامت کنند.

اما قیمت ۳۴ سوئیت هتل به طور چشمگیری بالاتر است. یک شب اقامت در جی سوئیت (J Suite) بیش از ۶۷ هزار یوان (۷۴۴۲ پوند) آب می‌خورد. سوئیت‌ها سونا، لوستر‌های کریستال و چشم‌انداز‌هایی دوردست به مهمانان ارائه می‌کنند.

رنی وو، مدیر فروش و بازاریابی جی هتل، گفت: «در روز بازگشایی، بازدیدکنندگان بسیاری با علاقه از صفحه وب ما بازدید کردند. این نشان از اراده قوی آن‌ها برای آمدن به هتل ما و تجربه اقامت در آن است.» او افزود: «البته این برای همه ما بسیار دلگرم‌کننده است. ما متعهد هستیم که اطمینان حاصل کنیم که از همه مهمانان به خوبی پذیرایی می‌شود.»
منبع: ایندیپندنت
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید