قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۰۷

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۰۷

امروز 7 تیرماه قیمت بیت کوین با 417 درصد افزایش به ۳۴,۴۴۵ دلار معادل ۸۳۷,۴۸۴,۹۶۲ تومان رسید.

کد خبر : ۹۵۳۵۸
بازدید : ۲۴۸۲
بیت کوین
فرادید | بیت کوین بار دیگر افزایشی شد. قیمت بیت کوین امروز ۷ تیرماه یا ۴.۱۷ درصد افزایش به ۳۴,۴۴۵ دلار معادل ۸۳۷,۴۸۴,۹۶۲ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۴۵.۴۱ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۵.۵۷ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۳۳.۵۸ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۴۶.۹۱ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۴ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

همانند چند هفته گذشته، شنبه روز خوبی برای بیت کوین نبود. پس از سپری کردن یک هفته بسیار ناپایدار، BTC روز جمعه بار دیگر به تدریج ارزش خود را از دست داد و این روند تا دیروز ادامه یافت.

این بار، در عرض چند ساعت، BTC تقریبا ۳۰۰۰ دلار دامپ کرد و به حدود ۳۰۰۰۰ رسید. در حالی که خرس‌ها برای سقوط دوباره بیت کوین به زیر تراز ۳۰ هزار دلار آماده می‌شدند، گاو‌ها وارد عمل شده و کنترل اوضاع را به دست گرفتند.

در نتیجه، این دارایی شروع به بازیابی کرده و حدود ۳۰۰۰ دلار به ارزش آن افزوده شد. در زمان نوشتن این مطلب، BTC در مقیاس ۲۴ ساعته بیش از ۸ درصد افزایش قیمت داشته و با قیمتی بالاتر از ۳۳۰۰۰ دلار معامله می‌شود؛ ارزش بازار آن به ۶۰۰ میلیارد دلار بازگشته و چیرگی آن بر سایر آلتکوین‌ها بار دیگر بالای ۴۷ ٪ است.

الکس ماشینسکی- بنیانگذار پلتفرم ارز‌های دیجیتالی سلسیوس- با بیان اینکه پیشبینی می‌کند قیمت بیتکوین بار دیگر از قله قبلی ۶۳ هزار دلاری خود عبور کند، افزود: ریزش بازار با توجه به صعود سریع قیمت طبیعی بود. ما هنوز ب قله قیمتی ۲۰۲۱ نرسیده ایم و رسیدن به قیمت ۱۶۰ هزار دلاری برای بیتکوین کاملا محتمل است.

جان همپتون (John Hempton)، بنیانگذارصندوق سرمایه گذاری پوشش ریسک Bronte Capital، این فرضیه را در شبکه‌های اجتماعی مطرح کرده است که می‌گوید قیمت بیت کوین تنها پس از رسیدن دوج کوین به زیر ۰.۰۱ دلار به پایین خواهد آمد.

در یک توییت، همپتون گفت که بازار ارز‌های دیجیتال تا زمانی که تا زمانی که میم کوین‌ها سهم زیادی از ارزش بازار دارند، شرایط به این شکل خواهد بود. قیمت ارز‌های دیجیتال برتر از جمله بیت کوین همچنان پایین می‌آید تا زمانی که دوج بیشترین ارزش خود را از دست بدهد.

از طرفی دیگر تحلیلگران جی پی مورگان و DailyFX مدعی شدند که ما در یک زمستان ارز دیجیتال هستیم. با این حال تحلیلگران دیگری از جمله جان بولینگر (John Bollinger) با این نظر مخالفت کردند. خالق اندیکاتور تکنیکال باند بولینگر معتقد است که بیت کوین قبلا در ۳۰,۰۰۰ دلار کف قیمت خود را به ثبت رسانده است.

گرچه به نظر می‌رسد که این رمزارز درحال بازیابی است، اما برخی از کارشناسان معتقدند که اوضاع ممکن است بدتر شود.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید