آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۰۸

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۰۸

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۸ تیرماه ۱۴۲ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۹۵۴۴۵
بازدید : ۴۱۰۷
فرادید | وزارت بهداشت بر اساس گزارش‌های روزانه آمار فوتی‌های کرونا امروز ۸ تیرماه را ۱۴۲ نفر اعلام کرد که به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۴ هزار و ۱۲۷ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۲ هزار و ۷۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۶۷۲ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۱۹۲ هزار و ۸۰۹ نفر رسیدو خوشبختانه تا کنون دو میلیون و ۸۶۲ هزار و ۲۶۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۱۷۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۲۳ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۸۷۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۶۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۸۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۴ میلیون و ۴۲۶ هزار و ۹۰۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و یک میلیون و ۴۸۱ هزار و ۱۰ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و ۹۰۷ هزار و ۹۱۴ دُز رسید.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۳۱۴ هزار و ۲۶۵ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۸۲ میلیون و ۱۹۲ هزار و ۴۸۵ نفر رسیده است. فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد شش هزار و ۵ نفری در یک روز به تعداد سه میلیون و ۹۴۵ هزار و ۳۱۶ نفر رسیده است.

آمار بهبود یافتگان نیز به ۱۶۶ میلیون و ۷۴۷ هزار و ۸۸۲ نفر رسیده است. آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۶۱۹ هزار و ۵۹۵ نفر (۱۳۷ نفر)

۲. برزیل ۵۱۴ هزار و ۲۰۲ نفر (۶۵۸ نفر)

۳. هند ۳۹۷ هزار و ۶۶۸ نفر (۹۰۷ نفر)

۴. مکزیک ۲۳۲ هزار و ۵۶۴ نفر (۴۳ نفر)

۵. پرو ۱۹۱ هزار و ۸۹۹ نفر (فاقد آمار اعلامی جدید)

۶. روسیه ۱۳۳ هزار و ۸۹۳ نفر (۶۱۱ نفر)

۷. بریتانیا ۱۲۸ هزار و ۱۰۳ نفر (۳ نفر)

۸. ایتالیا ۱۲۷ هزار و ۵۰۰ نفر (۱۴ نفر)

۹. فرانسه ۱۱۱ هزار و ۱۲ نفر (۴۴ نفر)

۱۰-. کلمبیا ۱۰۵ هزار و ۳۲۶ نفر (۶۴۸ نفر)
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید