اوباش قمه کش، دست یک جوان را قطع کرد

اوباش قمه کش، دست یک جوان را قطع کرد

فردی که دست پسر جوانی را با قمه قطع کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

کد خبر : ۹۵۴۵۳
بازدید : ۴۷۸۵

در جریان دومین طرح اقتدار که در سطح شهر تهران و با تلاش پلیس امنیت عمومی پسرجوانی حضور داشت که اراذل و اوباش در جریان یک درگیری یکی از دست‌های او را با ضربه قمه قطع کرده بودند.

پسر جوان وقتی در مقابل سردار حسین رحیمی قرار گرفت درحالی که از درد به خود می‌پیچید اینطور گفت: جلوی مغازه ایستاده بودم که این جوان قمه کش به همراه دوستانش از راه رسیدند وشروع کردن به درگیری.

وی ادامه داد: نفر اصلی که یک قمه بزرگ در دست داشت اینطور با لحنی خشن می‌گفت که چرا این شکلی نشسته ای، لات شدی و احساس بزرگی می‌کنی، وقتی چشمم به قمه‌ای که همراهش بود افتاد فرار کردم، اما او بی خیال نشد و وقتی به من رسید شروع کرد به صورت دیوانه وار به من ضربات چاقو را وارد کرد. زمانیکه که به خودم آمدم متوجه شدم دست چپم قطع شده است.

در همین رابطه سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: نیروی انتظامی با جدیت و با قاطعیت با این دسته از افراد که به جوانان بی گناه حمله ور می‌شوند، برخورد خواهد کرد.

جوان قمه کش که حالا به پایان راه رسیده است اینطور می‌گوید: من اشتباه کردم، در جریان این درگیری مشروبات الکلی زیادی مصرف کرده بودم. به همین خاطر دست خودم نبود. اما این پایان ماجرا نبود و دو جوان دیگر نیز که توسط که جوان قمه کش و دوستانش مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند نیز اظهارات مشابهی داشتند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید