قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۰/۰۴/۱۲

قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۰/۰۴/۱۲

امروز ۱۲ تیرماه، قیمت بیت کوین با ثبت کاهش ۰.۱۷ درصدی به ۳۳,۵۶۷ دلار معادل ۸۴۹,۰۱۹,۵۲۲ تومان رسید.

کد خبر : ۹۵۵۴۵
بازدید : ۴۰۴۷
فرادید | بیت کوین با ۰.۱۷ درصد کاهش به کانال ۳۳ هزار دلار سقوط کرد. قیمت بیت کوین امروز ۱۲ تیرماه به ۳۳,۵۶۷ دلار معادل ۸۴۹,۰۱۹,۵۲۲ تومان رسید.

بیت کوین تاکنون توانسته است تا مقاومت مهم خود را حفظ کند. با کاهش قیمت بیتکوین و ناامیدی برخی از سرمایه گذاران این رمزارز از ثبت رکورد‌های جدید، تعداد آدرس کاربران فعال بیتکوین به پایین‌ترین سطح خود از آوریل ۲۰۲۰ تاکنون رسیده که این مساله یک زنگ هشدار جدی برای این رمزارز محبوب است.

با خروج بخش بزرگی از سرمایه گذاران تازه وارد از بازار پس از ریزش‌های اخیر، اکنون سهم نهنگ‌ها (دارندگان بزرگ) از کل بیتکوین‌ها به رکورد‌های تاریخی جدیدی رسیده است.
دولت چین به دنبال احساس خطر برای محیط زیست اقدام به تعطیل کردن عملیات‌های ماینینگ بیت کوین کرد.

نه تنها بیت کوین بلکه دیگر رمزارز‌ها مثل اتریوم و دوج کوین هم تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفتند. دوج کوین و اتریوم در ماه می‌بعد از اعلامیه مقامات چینی در رابطه با خطر‌های رمزارز افت شدیدی را تجربه کردند که به ترتیب معادل ۱۰% و ۱۲% بودند.

به گزارش فرادید؛ تاثیر این ممنوعیت باعث افت قیمت بیت کوین زیر ۳۰۰۰۰ دلار در هفته گذشته شد که در ادامه‌ی سقوط از حداکثر ۶۵۰۰۰ دلار در آپریل اتفاق افتاد. قیمت دوباره به ۳۳۰۰۰ دلار برگشت، اما این نوسانات همچنان ممکن است ادامه داشته باشند.

پلن بی (PlanB)، خالق مدل محبوب انباشت به جریان معتقد است که روند صعودی بیت کوین تنها متوقف شده است و پیش بینی کرده است که بیت کوین تا پایان ماه آگوست سال جاری، بیش از ۴۰ درصد رشد خواهد داشت و به بالاتر از ۴۷، ۰۰۰ دلار خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت ADVFN آقای کلم چمبرز (Clem Chambers) اکنون دیگر مثل سابق که به شدت نظریه صعودی در مورد قیمت بیت کوین داشت نیست؛ و در حال حاضر ادعا میکند از آنجاییکه بیت کوین تمایل دارد تاریخش را تکرار کند، همانند یک چرخه قیمت آن به ۱۰۰۰۰ دلار سقوط خواهد کرد.

بر اساس گفته‌های او، قیمت بیت کوین در آینده نزدیک به سمت ۲۰۰۰۰ دلار حرکت خواهد کرد، و همچنین به باور او بازار نزولی در محدوده ۱۰۰۰۰ دلار الی ۱۳۰۰۰ به پایان خواهد رسید.

او میگوید این موضع او بر اساس اعمال بیت کوین میباشد که بار‌ها و بار‌ها همان الگوی قدیمی را تکرار کرده است. همان الگویی که در سال‌های ۲۰۱۱ (۱۳۹۰)، ۲۰۱۵ (۱۳۹۴)، ۲۰۱۷ (۱۳۹۶) و اکنون در سال ۲۰۲۱ (۱۴۰۰) بیت کوین دقیقا همان الگوی تکراریه بعد از هاوینگ را ساخته است. "دقیقا مانند یک راکت بالا میرود و مانند یک تکه سنگ به زمین میخورد"
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید