شرط عجیب خانواده عروس برای داماد خلافکار

شرط عجیب خانواده عروس برای داماد خلافکار

من هم به کار‌های خلافم ادامه دادم از این راه هم پول به‌دست می‌آوردم و هم در میان متهمان و خلافکاران اسم و رسمی برای خودم دست و پا کرده بودم. به‌خاطر خالکوبی عقابی که دارم به عقاب شیطانی معروف شده‌ام.

کد خبر : ۹۵۵۶۶
بازدید : ۳۲۱۲

سارق سابقه دار برای ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش مجبور شد شرط خانواده وی برای ادامه سرقت‌هایش را بپذیرد، اما اموال سرقتی را به نیازمندان می‌بخشید.

چندی قبل مرد جوانی گوشی تلفن همراهش از سوی دو مرد موتورسوار سرقت شد، اما وقتی شاکی در حال فریاد و کمک خواهی بود ناگهان سارقان که در حال فرار بودند تعادلشان بهم خورد و با موتور به زمین افتادند. همزمان با این حادثه، مأموران گشت کلانتری که در حال عبور بودند، دو سارق گوشی قاپ را بازداشت کردند.

در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که دو پسر جوان، سارقان حرفه‌ای هستند و یکی از آن‌ها ۵ بار به اتهام سرقت و گوشی قاپی و زورگیری بازداشت شده است. اما هر بار پس از تحمل حبس و رد مال و سپردن وثیقه از زندان آزاد شده و سرقت‌ها را از سر گرفته است.
در بازرسی بدنی از دو متهم جوان نیز چندین گوشی تلفن همراه سرقتی کشف شد. به دستور بازپرس دادسرای ویژه سرقت، متهمان در اختیار پلیس قرار گرفته و تحقیقات در رابطه با شناسایی مالباختگان و سایر جرایم احتمالی آن‌ها ادامه دارد.

گفتگو با سارق سابقه دار

از چه زمانی سرقت‌ها را شروع کردی؟
سال ۹۷ سرقت‌هایم را آغاز کردم، اوایل به قصد تفریح بود و هیجان، اما بعد از مدتی عاشق دختری به‌نام گلچهره شدم و می‌خواستم سرقت را کنار بگذارم، اما به خاطر او مجبور شدم به سرقت‌هایم ادامه دهم.

یعنی او از تو می‌خواست سرقت کنی؟
نه خانواده‌اش در کار‌های خلاف بودند وقتی به خواستگاری گلچهره رفتم خانواده‌اش شرطی برای ازدواج ما گذاشتند که باعث شد به کار‌های خلافم ادامه دهم.

چه شرطی برای ازدواج گذاشتند؟
آن‌ها همه سابقه دار و خلافکار بودند و شرطشان این بود که دامادشان هم باید سابقه دار و خلافکار باشد. من هم به کار‌های خلافم ادامه دادم از این راه هم پول به‌دست می‌آوردم و هم در میان متهمان و خلافکاران اسم و رسمی برای خودم دست و پا کرده بودم. به‌خاطر خالکوبی عقابی که دارم به عقاب شیطانی معروف شده‌ام.

با اموال سرقتی چه می‌کردی؟
وسایل دزدی را می‌فروختم و گاهی اوقات پول‌هایی را که از این راه به‌دست می‌آوردم به معتادان یا کارتن خواب‌ها و افراد نیازمند می‌دادم. همیشه عاشق کارتون رابین هود بودم و مثل او رفتار می‌کردم.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید