همسرکشی در کارگاه خیاطی

همسرکشی در کارگاه خیاطی

درحالی‌که این مرد منکر دست‌داشتن در قتل همسرش بود، پلیس با لکه‌های خون در خانه او مواجه شد و فرضیه جنایت خانوادگی قوت گرفت. در بررسی‌های بعدی مشخص شد دست و پای زن جوان با تکه‌های پارچه‌ای بسته شده که بقایای آن در کارگاه خیاطی جاوید کشف شده است.

کد خبر : ۹۵۶۰۴
بازدید : ۳۷۴۱

مرد خیاط که متهم است همسرش را به قتل رسانده، هرچند اتهام قتل را رد کرد، اما با مدارک موجود در پرونده به قصاص محکوم شد.

دو سال قبل خبر پیدا‌شدن جسد یک زن در کنار اتوبانی در تهران به پلیس گزارش شد. مرد جوانی که با پلیس تماس گرفته بود، به مأموران گفت: من و دوستانم برای گردش به حاشیه بزرگراه آزادگان رفته بودیم، اما با گونی بزرگی داخل آب روبه‌رو شدیم که لکه‌های خون روی آن قابل مشاهده بود.

ما به گونی مشکوک شدیم و آن را از داخل آب بیرون کشیدیم. وقتی در گونی را باز کردیم با جسد یک زن جوان مواجه شدیم.
با این تماس مأموران پلیس پیگیر ماجرا شدند و جسد خونین زن جوان با دستور قضائی به پزشکی قانونی منتقل شد. شواهد نشان می‌داد دست و پای این زن با تکه‌های پارچه بسته شده و احتمالا با ضربه جسمی سخت از پا درآمده است.

پلیس برای افشای هویت قربانی به تکاپو افتاد و روشن شد جسد متعلق به زن ۴۰‌ساله‌ای به نام روشنک است که روز قبل از خانه‌اش خارج شده و دیگر بازنگشته بود.

مأموران پلیس به بازجویی از همسر روشنک به نام جاوید پرداخت. این مرد که خیاط بود گفت: من و همسرم سال‌هاست با هم زندگی می‌کنیم و یک دختر دانشجو داریم که در شهرستان درس می‌خواند و با ما زندگی نمی‌کند. من و همسرم هیچ اختلافی با هم نداشتیم.
من بوتیک لباس دارم و در پشت‌بام خانه‌مان کارگاه خیاطی دارم و لباس‌های دوخته‌شده را در مغازه‌ام می‌فروشم. دیروز همسرم برای خرید داروهایش از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. روشنک گفته بود بعد از خرید داروهایش به خانه خواهرم سر می‌زند، اما وقتی خواهرم با من تماس گرفت و گفت روشنک به خانه او نرفته نگران شدم.
ساعتی بعد خواهرزنم تماس گرفت و گفت گوشی موبایل روشنک خاموش است. ما که نگران شده بودیم و همه‌جا را دنبال او گشتیم تا اینکه روز بعد جسد او در حوالی بزرگراه آزادگان پیدا شد.

درحالی‌که این مرد منکر دست‌داشتن در قتل همسرش بود، پلیس با لکه‌های خون در خانه او مواجه شد و فرضیه جنایت خانوادگی قوت گرفت. در بررسی‌های بعدی مشخص شد دست و پای زن جوان با تکه‌های پارچه‌ای بسته شده که بقایای آن در کارگاه خیاطی جاوید کشف شده است.
جاوید مدعی بود با همسرش اختلافی نداشته، اما همسایه‌ها این موضوع را رد کردند و گفتند بار‌ها صدای درگیری آن‌ها را شنیده‌اند.
وجود خراشیدگی روی دست‌های مرد خیاط شک پلیس را دوچندان کرد و وقتی در خانه مرد خیاط دارو‌های روشنک کشف شد که نشان می‌داد به‌تازگی خریداری شده‌اند، ادعای جاوید مبنی بر اینکه همسرش برای خرید داروهایش از خانه خارج شده، رنگ باخت.

همچنین مشخص شد زن جوان موبایل، گل سر و کلید خانه را همراه خودش نبرده بود. مرد خیاط در پاسخ به سؤال درباره اینکه چرا آن روز چندین بار حیاط خانه را شسته ادعا کرد حیاط را به خاطر برگزاری جشن تولد فرزند باجناقش شسته است؛ اما همسایه‌ها تأیید کردند این مرد هرگز در کار‌های خانه کمک نمی‌کرد.
در نهایت برای جاوید کیفرخواست صادر و پرونده‌اش به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. متهم پای میز محاکمه ایستاد و پدرزنش برای وی حکم قصاص خواست؛ اما دختر مرد خیاط از قصاص گذشت و اعلام رضایت کرد. سپس جاوید ادعا کرد دستی در قتل همسرش نداشته و نمی‌داند روشنک چطور کشته شده است. این مرد حرف‌های قبلی‌اش را تکرار کرد و گفت: من و همسرم اختلافی نداشتیم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده مرد خیاط را به قصاص محکوم کردند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید