قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۱۵

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۱۵

قیمت بیت کوین، امروز ۱۵ تیرماه با ۱.۳۲ درصد افزایش به ۳۴،۸۷۵ دلار معادل ۸۷۴،۸۴۹،۸۴۹ تومان رسید.

کد خبر : ۹۵۶۸۵
بازدید : ۱۸۰۲
فرادید | بیت کوین همچنان در کانال ۳۴ هزاردلار باقی مانده است. امروز ۱۵ تیرماه قیمت بیت کوین با ثبت افزایش ۱.۳۲ درصد به ۳۴,۸۷۵ دلار معادل ۸۷۴,۸۴۹,۸۴۹ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۵۱.۸۵ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۳.۰۷ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۲۶.۱ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۴۶.۳۹ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۵ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

پس از سختگیری‌های اخیر چین، این بار اتحادیه اروپا تصمیم گرفته است تا مبادله استیبل کوین‌ها (نظیر تتر و یو اس دی کوین) و همچنین جذب سرمایه گذاری در پروژه‌های مرتبط با رمزارز‌ها را قانونمند کند.

نکته جالب این است که اتحادیه اروپا تصمیم گرفته است تا ایلان ماسک را که اخیرا با توییت هایش جنجال‌های زیادی در بازار به پا کرده بود از اظهار نظر در خصوص ارز‌های دیجیتالی در شبکه‌های اجتماعی منع کند.

خریداران بیت کوین در روز‌های شنبه و یکشنبه نقش مهمی ایفا کردند. این امر موجب حمایت ۶ درصدی و پرشی در قیمت شد که در محدوده‌ی مقاومت ۳۶۰۰۰ دلاری متوقف شد. بیت کوین در ساعات خبری (press time) در محدوده‌ی حمایتی ۳۴ هزار دلاری در حال معامله شدن بود و در ۲۴ ساعت گذشته ۳ درصد افت داشته است، اما در این لحظه با قیمت ۳۴۸۷۵ دلار معامله می‌شود.

پس از ریزش شدید در ۲۲ ژوئن (۱ تیر ۱۴۰۰) بیت کوین در حال ایجاد کف‌های بالاتر قیمتی است. به این معنا که خریداران در دفاع از محدوده‌های حمایتی بالاتر موفق بوده اند، اگرچه در بازه‌ای کوچک.

نفوذ به بالای قیمت ۳۶ هزار دلاری میتواند با ایجاد مومنتوم مناسب قیمت را به سمت ۴۰ هزار دلار سوق دهد. فعلاً به نظر می‌رسد که حرکت صعودی به یک بازه‌ی ماهانه نیاز دارد و علت آن روند نزولی آغاز شده از ماه آوریل (فروردین ۱۴۰۰) است.

شایان ذکر است که طی چند روز گذشته، حجم معاملات بیت کوین به شدت کاهش یافته است. داده‌های Bitcoinity حاکی از آن است که برخی از بزرگترین صرافی‌های ارز‌های رمزنگاری شده کاهش شدید حجم معاملات پایین‌ترین سطح چند ماهه اخیر را شاهد بوده اند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید