آلنکو، فرهاد قائمی را از اردوی تیم ملی والیبال خط زد؟

آلنکو، فرهاد قائمی را از اردوی تیم ملی والیبال خط زد؟

هرچند اظهارات فرهاد قائمی، درباره نقش آلکنو و رئیس فدراسیون در تیم ملی والیبال، در رسانه‌ها بازتاب گسترده‌ای داشت، اما داورزنی بدون اشاره به نام او، تلویحا اعلام کرد که علت خط خوردن قائمی عدم آمادگی او بوده است. او گفته که ناراحتی‌های پیش آمده طبیعی است و باید احساسات‌مان را کنترل کنیم.  

کد خبر : ۹۵۷۵۱
بازدید : ۴۱۹۴
فرادید | اضافه و کم شدن برخی از بازیکنان به اردوی تیم ملی والیبال برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ جنجال آفرین شده است. جنجالی که پس از معرفی سه بازیکن از سوی فدراسیون به سرمربی روسی تیم ملی و خط خوردن دو نفر از آن‌ها به وجود آمد.

به گزارش فرادید؛ پس از کسب نتایج ضعیف تیم ملی والیبال در مسابقات لیگ ملت‌های ۲۰۲۱، داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در برنامه تلویزیونی لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ شبکه ورزش خبر از دعوت فرهاد قائمی به تیم ملی داد. این مسئله درحالی مطرح شد که فرهاد قائمی پیش از آغاز لیگ ملت ها، از تیم ملی خداحافظی کرده بود.

البته فدراسیون والیبال علاوه بر قائمی، اسامی مجتبی میرزاجانپور و مهدی مرندی را برای دعوت از آن‌ها به اردوی تیم ملی به آلکنو، سرمربی تیم داده بود.

پس از این خبر، قائمی، میرزاجانپور و مرندی تمرینات خود را با تیم والیبال جوانان تا برگشت سرمربی تیم ملی به ایران شروع کردند.

پس از برگشت آلکنو به تهران، او از میان ۱۹ بازیکن دعوت شده به اردوی آمادگی تیم ملی برای حضور در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو، ۱۲ نفر را انتخاب کرد. اما در اتفاقی غیر منتظره نام فرهاد قائمی از لیست خط خورده بود. البته بردیا سعادت و محمدطاهر وادی از لیست کنار گذاشته شدند.
والیبال، فدراسیون و بلوا بر سر نقش آلکنو!

دعوا بر سر نقش آلکنو در تیم ملی والیبال!

خط خوردن فرهاد قائمی از لیست تیم ملی، برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ باعث شد تا او انتقادات تندی علیه فدراسیون و سرمربی تیم ملی مطرح کند. او مدعی شد که آلکنو هیچ‌کاره‌ترین مربی تاریخ والیبال ایران است و نقش عروسک خیمه شب‌بازی را دارد.

فرهاد قائمی می‌گوید که گروهی در تیم ملی می‌برند و می‌دوزند و در نهایت همه چیز را به نام آلکنو تمام می‌کنند.

او پس از حمله آلکنو، این بار به رئیس فدراسیون والیبال حمله کرد و مدعی شد که داورزنی می‌خواسته، فشار‌ها را کم کنند و به همین دلیل نام او مطرح کرده است.

قائمی گفته که در نهایت هم خودشان تصمیم گرفتند که من نباشم و اعلام کردند که آلکنو مرا خط زده است.

با این حال هرچند اظهارات فرهاد قائمی در رسانه‌ها بازتاب گسترده‌ای داشت، اما داورزنی بدون اشاره به نام او، تلویحا اعلام کرد که علت خط خوردن قائمی عدم آمادگی او بوده است. او گفته که ناراحتی‌های پیش آمده طبیعی است و باید احساسات‌مان را کنترل کنیم.

اما رئیس فدراسیون والیبال نگفت که تصمیم نهایی برای انتخاب لیست تیم ملی را او گرفته یا آلکنو.
والیبال، فدراسیون و بلوا بر سر نقش آلکنو!

چه کسی لیست نهایی تیم ملی را تهیه کرد؟

فرهاد قائمی مدعی است که تصمیم‌های حساس در تیم ملی را افرادی غیر از آلکنو، سرمربی تیم می‌گیرند. اما خوشخبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران این ادعا را رد کرده و می‌گوید که تصمیم نهایی درباره قائمی و لیست نهایی باز یکان تیم ملی، توسط آلکنو گرفته شده است.

او در این رابطه گفته که باید بگویم که تنها نظر آلکنو مهم خواهد بود و هیچ شخصی چه در کادر فنی و چه در فدراسیون والیبال و حتی مقامات بالادست‌ نمی‌توانند بازیکنی به تیم ملی تحمیل کرده و حتی سفارش کنند.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران درباره خط خوردن فرهاد قائمی هم می‌گوید که آلکنو معتقد بود که قائمی مقداری با شرایط آرمانی فاصله دارد چرا که زمان بسیار کمی تا مسابقات المپیک وجود دارد و این سرمربی بعید دانست که این بازیکن بتواند به شرایط المپیک برسد.

صحبت‌های خوشخبر در حالی است که در فروردین ماه امسال نیز جنجالی درباره انتخاب نفرات تیم ملی والیبال و دستیاران ولادیمیر آلکنو شکل گرفته بود.
در آن زمان رسانه‌ها مدعی شده بودند که تصمیمات تیم ملی را به جای آلکنو، داورزنی رئیس فدراسیون می‌گیرد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید