آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۱۶

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۱۶

بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۱۶ تیرماه ۱۶۶ نفر اعلام شد.

کد خبر : ۹۵۷۵۲
بازدید : ۳۵۴۳
فرادید | وزارت بهداشت بر اساس گزارش‌های روزانه، آمار فوتی‌های کرونا امروز ۱۶ تیر ماه را ۱۶۶ نفر اعلام کرد. به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۸۵ هزار و ۲۶۱ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۷ هزار و ۲۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۷۱۰ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۳۰۴ هزار و ۱۳۵ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۹۶۷ هزار و ۸۲۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۳۴۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۲۴ میلیون و ۱۹۸ هزار و ۲۷۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۱۲۰ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۸۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۴۶ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۴ میلیون و ۵۰۷ هزار و ۴۸۰ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۵۲ هزار و ۱۷۰ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۶ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۶۵۰ دُز رسید.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۴۳۰ هزار و ۸۴۱ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۸۵ میلیون و ۳۹۰ هزار و ۲۵۴ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ۸ هزار و ۱۹۶ نفری در یک روز به تعداد ۴ میلیون و ۹ هزار و ۲۱۸ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۱۶۹ میلیون و ۷۳۳ هزار و ۵۸ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۶۲۱ هزار و ۵۶۱ نفر (۲۰۲ نفر)

۲. برزیل ۵۲۷ هزار و ۱۶ نفر (هزار و ۷۸۷ نفر)

۳. هند ۴۰۴ هزار و ۲۴۰ نفر (۹۳۰ نفر)

۴. مکزیک ۲۳۳ هزار و ۶۸۹ نفر (۶۷ نفر)

۵. پرو ۱۹۳ هزار و ۵۸۸ نفر (۱۹۹ نفر)

۶. روسیه ۱۳۹ هزار و ۳۱۶ نفر (۷۳۷ نفر)

۷. بریتانیا ۱۲۸ هزار و ۲۶۸ نفر (۳۷ نفر)

۸. ایتالیا ۱۲۷ هزار و ۷۰۴ نفر (۲۴

نفر) ۹. فرانسه ۱۱۱ هزار و ۲۳۱ نفر (۳۴ نفر)

۱۰-. کلمبیا ۱۱۰ هزار و ۱۹ نفر (۵۵۲ نفر)
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید