قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۱۷

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۱۷

قیمت بیت کوین امروز ۱۷ تیرماه با ثبت کاهش ۲.۰۸ درصد به ۳۳،۳۸۳ دلار معادل ۸۴۳،۸۸۶،۱۳۸ تومان رسید.

کد خبر : ۹۵۷۶۰
بازدید : ۳۷۳۲
فرادید | قیمت بیت کوین ریزش کرد. امروز ۱۷ تیرماه قیمت بیت کوین با ۲.۰۸ درصد کاهش به ۳۳,۳۸۳ دلار معادل ۸۴۳,۸۸۶,۱۳۸ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۲۵.۹۶ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۲.۵۷ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۲۵.۵۷ میلیارد دلار است.

قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۲.۱۸% کاهش یافته است. بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۴۸.۵۳ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۵ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

پس از سپری کردن تعطیلات آخر هفته با شرایطی مساعد، بیت کوین روز دوشنبه با سقوطی آزاد به حدود ۳۳۰۰۰ دلار رسید. با این حال، روز گذشته گاو‌ها بار دیگر کنترل اوضاع را بدست آوردند و این ارز رمزنگاری شده را به حدود ۳۵۰۰۰ دلار رساندند.

به گزارش فرادید؛ هرچند، با انتشار دوباره اخباری منفی از سوی نهاد‌های نظارتی و بانک مرکزی چین، خرس‌ها بار دیگر وارد بازی شدند. این بار با ریزش تقریباً ۱۰۰۰ دلاری، BTC مسیر رو به کاهش خود را در پیش گرفت.

بانک مرکزی چین و شرکت نظارت بر امور مالی در پکن اعلام کرده‌اند موسسات مالی و پرداخت نباید به طور مستقیم یا غیرمستقیم خدمات ارز مجازی ارائه دهند.

آنتونی ترنچف، موسس شرکت ارز مجازی نکسو در لندن گفت: «محدود کردن شرکت‌های فناوری در چین به طور غیرمستقیم بر ارز‌های مجازی تاثیر می‌گذارد و صنعت ارز‌های مجازی را که از کمبود نظارت رنج می‌برد تحت فشار قرار می‌دهد. بیت کوین هم در فشار نظارتی چین قرار دارد، چون تهدیدی برای یوان دیجیتال است».

چین تمرکز خود را بر صنعت ارز مجازی افزایش داده و استخراج، تجارت و ارائه خدمات آن را محدود کرده است. چین همچنین به بانک‌هایی که نقل و انتقال ارز مجازی را تسهیل کنند هشدار داده است. بسیاری از استخراج کنندگان ارز مجازی فعالیت خود را متوقف کرده‌اند و تلاش می‌کنند به کشور دیگری نقل مکان کنند.

با این حال، به نظر می‌رسد که بیت کوین کمتر از گذشته تحت تأثیر این ممنوعیت‌های مکرر پرجمعیت‌ترین کشور جهان قرار می‌گیرد، زیرا این دارایی این بار توانست به سرعت ارزش از دست رفته خود را بازیابی کند.

ترنچف گفت: «بیت کوین ۷ هفته است بین ۳۰ هزار تا ۴۰ هزار دلار معامله می‌شود. من انتظار دارم بیت کوین در ادامه سال جاری هم در همین محدوده باقی بماند و بعد افزایش یابد».
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید