قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۱۹

قیمت طلای جهانی، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۱۹

امروز ۱۹ تیرماه قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار با ۰.۱۶ درصد کاهش به ۱۸۰۸ دلار و ۳۷ سنت رسید

کد خبر : ۹۵۷۹۶
بازدید : ۲۶۰۹
فرادید | طلا با وجود اینکه ۰.۱۶ درصد کاهش نرخ داشته ایت، اما همچنان در کانال ۱۸۰۰ دلار قرار دارد. قیمت هر اونس طلای جهانی در بازار امروز ۱۹ تیرماه به ۱۸۰۸ دلار و ۳۷ سنت رسید.

روز جمعه طلا در منطقه محدودی نوسان داشت. نگرانی‌ها در مورد افزایش ویروس نوع دلتای کرونا با اندکی جهش در بازده خزانه داری ایالات متحده همراه شد و سرمایه گذاران را به سمت برداشت سود سوق داده است. با اینحال این پناهگاه امن برای سومین هفته متوالی در کانال صعودی خود باقی مانده است.

به گزارش فرادید؛ هیوزون، تحلیلگر ارشد بازار CMC، اظهار داشت: اگر بخاطر افزایش موارد ویروس نوع دلتا، رشد اقتصاد جهانی دچار کاهش شود این باید برای طلا مثبت باشد.

وی افزود از منظر تکنیکال ۱۸۲۵ دلار یک دیوار سخت برای شکستن خواهد بود و اگر بازدهی اوراق قرضه آمریکا از پایین‌ترین سطح این هفته رشد کند، می‌توانیم شاهد حرکت نزولی طلا به سمت حدود ۱۷۹۰ دلار باشیم.

استفن اینز تحلیلگر بازار طلا در موسسه مدیریت دارایی اس پی آی گفت: «افزایش مجدد شیوع ویروس دلتا موجب نگرانی‌هایی در مورد رشد اقتصاد جهانی شده و آمار‌های منتشر شده در آمریکا تا حدودی به رشد قیمت طلا کمک کرده است.»

وی افزود: «نرخ پایین بهره خیلی به نفع قیمت طلاست. اما ارزش دلار همچنان بالاست و من فکر می‌کنم این موضوع مانع از رشد بیشتر قیمت فلز زرد می‌شود.»

نظرسنجی هفتگی کیتکونیوز نشان داد با موفقیت طلا در حفظ موقعیتش در بالای مرز ۱۸۰۰ دلار، خوش بینی قوی وجود داشته و اکثر تحلیلگران وال استریت و سرمایه گذاران غیرحرفه‌ای قیمت بالاتر این فلز ارزشمند در معاملات هفته جاری را پیش بینی کردند.

در جدیدترین نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز اکثر تحلیلگران اظهار کردند که به نظر می‌رسد پس از ریزش شدید قیمت طلا در ژوئن، دوره تحکیم قیمت این فلز ارزشمند به پایان نزدیک شده است.
قیمت لحظه ای فلزات گرانبها در بازار
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید