انفجار در پارک ملت تهران

انفجار در پارک ملت تهران

سخنگوی آتش نشانی اعلام کرد: گروه‌های امدادی و آتش نشانی به محل اعزام شده‌اند. اما هنوز اثری از حادثه مشاهده نکرده اند.

کد خبر : ۹۵۸۰۸
بازدید : ۲۷۹۵

برخی گزارش‌ها از شنیدن‌شدن صدای مهیب در منطقه‌ای در شمال تهران حکایت دارد. شبکه خبر اعلام کرد صدای انفجار مهیبی در منطقه‌ای در شمال تهران شنیده شده است.

تاکنون جزییات بیشتری در این باره منتشر نشده است. سخنگوی آتش نشانی اعلام کرد: گروه‌های امدادی و آتش نشانی به محل اعزام شده‌اند. تصاویری از اعزام آتش نشانان و گروه‌های امدادی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

همچنین ویدئو‌هایی منتسب به این حادثه منتشر شده که قابل تائید نیست. ملکی سخنگوی آتش‌نشانی در این رابطه گفت: «تماس‌های مردمی که با سازمان آتش‌نشانی گرفته شده و طی آن‌ها اعلام شد که صدای مهیبی در محدوده شمال تهران شنیده شده است.»

او افزود: "اغلب این تماس‌ها در محدوده پارک ملت بودند. "

ملکی ادامه داد: «دو ایستگاه به محل اعزام شده، اما هنوز اطلاع دقیق‌تری در دسترس نیست. این امکان وجود دارد که صدای شنیده‌شده مربوط به حادثه نبوده باشد؛ چرا که آتش‌نشانان هنوز اثری از وقوع حادثه مشاهده نکردند.»

معاون امنیتی استاندار تهران در گفتگو با تسنیم گفت: «بنده در محل حادثه حضور دارم. تنها یک انفجار آن هم داخل پارک ملت صورت گرفته است.»

او در پاسخ به این سوال که آیا این حادثه تروریستی بوده گفت: "در حال بررسی ابعاد و علت حادثه هستیم و پس از اطمینان اطلاع رسانی می‌کنیم. "

همچنین شبکه خبر اعلام کرد:"ظاهراً یک شی ناشناس در محوطه پارک ملت منفجر شده است که خوشبختانه هیچ تلفات یا خسارتی به بار نیاورده است. " عوامل امدادی در حال بررسی بیشتر منطقه هستند. بنا به اعلام شبکه خبر ویدیو‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی ربطی به محل حادثه ندارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید