هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۲۰

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۲۰

با توجه به گزراش سازمان هواشناسی ایران، امروز ۲۰ تیرماه برای برخی مناطق ساحلی دریای خزر، اردبیل، زنجان و خراسان شمالی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۵۸۵۸
بازدید : ۲۴۳۵
فرادید | براساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی ایران، از امروز ۲۰ تیرماه و طی پنج روز آینده در کشور جوی پایدار و آسمان صافی حاکم است.

امروز برای برخی مناطق ساحلی دریای خزر، اردبیل، زنجان و خراسان شمالی افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فرادید؛ سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه در برخی نقاط شرق سواحل دریای خزر و مناطق شمالی واقع در شمال غرب کشور رشد ابر و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

همچنین از امروز تا اواخر هفته جاری به تناوب در برخی نقاط جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شمال شرق، شمال هرمزگان و جنوب کرمان در بعدازظهر و اوایل شب رشد ابر، رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا اواخر هفته جاری در شرق کشور به‌ویژه در شمال سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی وزش باد شدید همراه با گردوخاک و کاهش دید افقی مورد انتظار است.

از امروز تا سه‌شنبه نیز در برخی نقاط خوزستان و جنوبی ایلام در بعضی ساعات با افزایش سرعت باد احتمال وقوع گرد و خاک دور از انتظار نخواهد بود. طی امروز و فرد دریای عمان و شرق تنگه هرمز و دوشنبه و سه‌شنبه غرب خلیج فارس مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا صاف و گاهی همراه با وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۷ سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه نیز صاف و گاهی همراه با وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۵۰ و ۵۲ درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با دمای بیشینه دمای ۲۲ و ۲۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید