ایکس باکس گیم پس، از بازی‌های جدیدش رونمایی کرد!

ایکس باکس گیم پس، از بازی‌های جدیدش رونمایی کرد!

در ایکس باکس گیم پس، صد‌ها عنوان بازی جذاب و مهیج برای کنسول‌های X Xbox، S Xbox و Xbox one ارائه شده است. علاوه‌براین، با خرید اشتراک ایکس باکس گیم پس آلتیمیت می‌توانید حتی روی پلتفرم‌های دیگری مانند پی سی (windows ۱۰) و کلود (فضای ابری) نیز به هیجان‌انگیزترین بازی‌های شرکت‌های مطرحی از جمله EA (الکترونیک آرتز) دسترسی پیدا کنید.

کد خبر : ۹۵۸۵۹
بازدید : ۳۱۱۸
ایکس باکس گیم پس از بازی‌های جدیدش رونمایی کرد!
شرکت مایکروسافت از سال ۲۰۱۷ یک سرویس اشتراک بازی‌های ویدئویی پرطرفدار را در دنیا به نام ایکس باکس گیم پس (Xbox game pass) راه‌اندازی کرده است. این سرویس در حال حاضر بیش از ۲۳ میلیون کاربر فعال دارد و هزینۀ اشتراکش بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

در ایکس باکس گیم پس، صد‌ها عنوان بازی جذاب و مهیج برای کنسول‌های X Xbox، S Xbox و Xbox one ارائه شده است. علاوه‌براین، با خرید اشتراک ایکس باکس گیم پس آلتیمیت می‌توانید حتی روی پلتفرم‌های دیگری مانند پی سی (windows ۱۰) و کلود (فضای ابری) نیز به هیجان‌انگیزترین بازی‌های شرکت‌های مطرحی از جمله EA (الکترونیک آرتز) دسترسی پیدا کنید.
جالب است بدانید که لیست این بازی‌ها هر ماه تغییر می‌کند و بازی‌های جدیدی به آن افزوده می‌شود. در ادامه جدیدترین بازی‌های ارائه‌شده توسط سرویس ایکس باکس گیم پس را در ماه می ۲۰۲۱ معرفی می‌کنیم و نکاتی را در مورد خرید گیفت کارت گیم پس در اختیار شما قرار می‌دهیم.

معرفی جدیدترین بازی‌های ایکس باکس گیم پس

خب بهتر است زودتر مقدمه‌چینی را تمام کنیم و برویم سراغ معرفی بازی‌ها:

SnowRunner (کلود، کنسول و پی سی)

اگر به رانندگی با ماشین‌های سنگین علاقه‌مند هستید، بازی SnowRunner می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. در این بازی بیش از 40 نوع ماشین سنگین مختلف از جمله فورد و شورولت وجود دارند. شبیه‌سازی زمین‌های ناهموار به بهترین شکل ممکن صورت گرفته است تا هیجان کاربران هنگام رانندگی با ماشین‌های سنگین دوچندان شود.

Peggle2 (کلود)

بازی Peggle 2 محصول شرکت EA یا همان الکترونیک آرتز، یکی از بزرگترین شرکت‌های تهیه و توزیع بازی‌های رایانه‌ای دنیاست. این بازی از نوع بازی‌های casual (غیر رقابتی) بوده و بسیار سرگرم‌کننده محسوب می‌شود. در بازی Peggle 2 می‌توانید با هدف‌گیری و شلیک توپ‌های انفجاری لحظات هیجان‌انگیزی را تجربه کنید.

Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville (کلاد)

بازی Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville از شرکتEA یک اثر تیراندازی و سوم شخص است که در آن می‌توانید به کمک انواع مختلف گیاهان به مقابله با ارتش زامبی‌ها بروید. این بازی به دو صورت انفرادی و چند نفره قابل اجراست. نبرد در شهری زیبا به نام Neighborville با انتخاب کاراکترهای بسیار متنوع و جذاب، ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کند.

Secret Neighbor (پی سی)

Secret Neighbor یک بازی هیجان‌انگیز چندنفره در ژانر وحشت است که در آن گروهی از کودکان تلاش می‌کنند تا دوست خود را از زیرزمین مخوف همسایه نجات دهند ولی تنها مشکل این است که همسایه نیز با لباس مبدل، خود را در میان گروه کودکان جا زده است!

ایکس باکس گیم پس از بازی‌های جدیدش رونمایی کرد!

The Catch: Carp & Coarse Fishing (کلود، کنسول و پی سی)

The Catch: Carp & Coarse Fishing یک بازی کژوال و استراتژیک برای علاقه‌مندان به رشته ماهیگیری است. در این بازی شما می‌توانید با استفاده از تجهیزات پیشرفته ماهیگیری به شکار 35 نوع ماهی مختلف بپردازید. گرافیک بسیار جذاب این بازی، فضای ماهیگیری را برای کاربر به شکلی واقع‌گرایانه‌ای شبیه‌سازی کرده است.

The Wild at Heart (کنسول و پی سی)

بازی The Wild at Heart، داستانی ماجراجویانه است در مورد دو کودکی که به سرزمینی تخیلی به نام Deep Woodsقدم می‌گذارند و در آنجا با موجودات جادویی روبرو می‌شوند. دنیای زیبا و دست‌ساز این بازی پر از پازل‌های جذاب و معماهای پیچیده است.

Knockout City (کنسول و پی سی)

بازی Knockout City از شرکت EA، یک اثر رقابتی و اکشن چندنفره است که می‌توانید در آن تا 32 نفر را عضو کنید. این بازی شبیه به بازی وسطی (Dodgeball) است که باید بتوانید با توپ به رقیب‌تان ضربه بزنید و از برخورد توپ تیم حریف به خودتان نیز جلوگیری کنید.

Maneater (کلود، کنسول و پی سی)

Maneater یک بازی نقش‌آفرینی بسیار هیجان‌انگیز است. در این بازی شما باید بتوانید به کمک نیروی ذهن در آب‌های خروشان اقیانوس، باتلاق‌ها و رودخانه‌ها با مرگ دست و پنجه نرم کنید.

Conan Exiles (کلود و کنسول)

بازی Conan Exiles یک بازی اکشن در سبک بقا و ماجراجویی است. با شروع بازی شما تنها و با دست خالی در سرزمینی بیگانه رها می‌شوید و اولین وظیفه شما تلاش برای زنده ماندن است. سپس باید قلعه‌ای برای خودتان بسازید و متحدین را جذب کنید و از آنجا بر دشمنان‌ مسلط شوید. این بازی جذاب به شکل تک‌نفره و گروهی ارائه شده است.

Fuzion Frenzy (کلود)

در بازی Fuzion Frenzy می‌توانید به‌صورت گروهی به رقابت بپردازید. این بازی دارای دو حالت Tournament و Mini game Frenzy می‌باشد. در Mini game Frenzy می‌توانید از بین 45 مینی گیم مختلف یکی را انتخاب کرده و با کاربر دیگری رقابت کنید. اما در حالت Tournament شما وارد رقابت‌هایی می‌شوید که باید بتوانید با کسب امتیاز در آنها به موفقیت برسید.

Joy Ride Turbo (کلود)

Joy Ride Turbo یک بازی مخصوص علاقه‌مندان به ماشین‌سواری است. در این بازی هر بازیکن با انتخاب یک ماشین از بین 42 ماشین مختلف و شخصی‌سازی آن وارد تورنومنت می‌شود. در هر تورنومنت حداکثر 8 بازیکن می‌توانند به‌صورت آنلاین در پیست‌های هیجان‌انگیزی به رقابت بپردازند.

MechWarrior 5: Mercenaries (کلود)

MechWarrior 5: Mercenaries یک بازی هیجان‌انگیز و جذاب است که در آن سال 3015 شبیه‌سازی شده است. سالی که جنگ همه جا را فرا گرفته و میدان‌های نبرد مملو است از ربات‌های غول‌آسایی به نام BattleMechs. زندگی در این دوران لبریز از هیجان است.

Slime Rancher (پی سی)

در بازی Slime Rancher شما در نقش شخصیتی به نام تبریکس لیبو قرار می‌گیرید و باید بتوانید در سیاره‌ای که هزاران سال نوری از زمین فاصله دارد، به‌دنبال موجودات دوست‌داشتنی و کوچکی که ساکنان این سیاره هستند بروید و آنها را در محل امنی نگه‌‌داری کنید. این بازی دوست‌داشتنی در سبک ماجراجویی اول شخص است که با خرید گیفت کارت گیم پس خیلی راحت در دسترس شما قرار می‌گیرد.

ایکس باکس گیم پس از بازی‌های جدیدش رونمایی کرد!

Solasta: Crown of the Magister (پی سی)

Solasta Crown of the Magister یک بازی در سبک ­ماجراجویی، همانند بازی‌های برد گیم و به‌صورت نوبتی و دارای نقش‌آفرینی‌های پیچیده و عمیق است.

داستان بازی در مورد قهرمانانی است که به‌صورت تیمی در مکان‌های خطرناک و مرموزی مانند سیاه‌چاله‌ها به ماجراجویی می‌پردازند.
SpellForce ۳: Soul Harvest (پی سی)

بازی SpellForce ۳ Soul Harvest در سبک استراتژی و نقش‌آفرینی است. در این بازی شما با ورود به ویرانه‌ها و سیاه‌چاله‌ها و یافتن گنجینه‌های قدیمی و کشف حقایق باید از وقوع مجدد یک فاجعه بزرگ جلوگیری کنید. این اثر بیش از ۲۰ ساعت گیم پلی مهیج دارد.



نحوۀ خرید آسان اشتراک ایکس باکس گیم پس Xbox game pass

همان‌طور که در ابتدای مقاله گفته شد برای دسترسی به تمام این بازی‌های جذاب باید بتوانید اشتراک ایکس باکس گیم پس را خریداری کنید. ساده‌ترین و سریع‌ترین راه ممکن، خرید گیفت کارت‌ ایکس باکس است.

شرکت موبوگیفت با سال‌ها سابقه در زمینه فروش و تحویل فوری این گیفت کارت‌ها می‌تواند دسترسی به سرویس گیم پس ایکس باکس را به راحتی برای شما مهیا سازد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با تیم فروش موبوگیفت به آدرس www.mobogift.com تماس گرفته و بدون نیاز به پرداخت ارز، به‌سرعت، عضو سرویس ایکس باکس گیم پس شوید.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید