ماجرای اقامت سالار عقیلی و محمد معتمدی در اروپا

ماجرای اقامت سالار عقیلی و محمد معتمدی در اروپا

مسئله در مورد محمد معتمدی و سالار عقیلی قدری متفاوت است و حساسیت به سکونت و مهاجرت آن‌ها در کشور دیگر، به نظر می‌رسد که بیشتر باشد. این دو که بیشتر آثار مناسبتی و حماسی یک دهه گذشته را در حوزه سیاسی و در حوزه ورزشی تولید کرده اند، حالا حضورشان در کشوری غیر از ایران، برای مخاطبی که سال‌ها به این آثار گوش داده، پذیرفتنی نیست.

کد خبر : ۹۵۸۶۸
بازدید : ۵۰۵۸
فرادید | محمد معتمدی و سالار عقیلی ساکن اروپا هستند. این ادعایی است که بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی مطرح کرده است. او مدعی است که محمد معتمدی در هلند ساکن است و سالار عقیلی و خانواده اش در اسپانیا زندگی می‌کنند.

به گزارش فرادید؛ این خبرنگار حوزه موسیقی در صفحه اینستاگرام خود نوشت که «رکوردداران خواندن برای ایران، دیگر در کشورشان زندگی نمی‌کنند. سالار عقیلی مدتهاست که با خانواده در اسپانیا اقامت دارد و محمد معتمدی هم در هلند. این یک انتخاب شخصی است و قابل احترام. اما زین پس، با مکث و تامل بیشتری هنگام شنیدن آثاری برای وطن، حس بگیریم.»

هرچند محمد معتمدی و سالار عقیلی به این موضوع واکنش رسمی نشان نداده اند. اما این خبر با انتقاد کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است. با این وجود در صفحه‌های اجتماعی سالار عقیلی، ردی از حضور او و خانواده اش در اسپانیا دیده نمی‌شود.

اما محمد معتمدی، بار‌ها از حضورش در نقاط مختلف هلند تصاویری منتشر کرده است. تصاویری که شائبه سکونت او در هلند را به واقعیت نزدیک می‌کند.

با این حال، تا زمانی که معتمدی و عقیلی خبر سکونت شان را در اروپا تایید نکنند، نمی‌توان ادعا‌های مطرح شده را تایید کرد. هرچند محمد معتمدی شب گذشته در ویدیویی نشان داد که در باغ فردوس تهران حضور دارد و در هلند نیست.
در این میان برخی فعالان رسانه ای می گویند که بسیاری از هنرمندان میان دو اقامتگاه داخلی و خارجی خود در رفت و آمد هستند.
البته جالب اینجاست که معتمدی در پست های پیشین خود در اینستاگرام، درباره اجاره نشینی در هلند و آلمان مطالبی منتشر کرده است. او در این یادداشت اجاره نشینی در اروپا و ایران را با هم مقایسه کرده است.
پیش از این هم، معتمدی با انتشار تصاویری خبر از ضبط پروژه ای جدید در سالن معروف پارادیزو در آمستردام هلند داده بود.

ماجرای اقامت سالار عقیلی و محمد معتمدی در اروپا
چرا ادعای مهاجرت معتمدی و عقیلی به اروپا جنجالی شد؟

در طول سال‌های اخیر مهاجرت دائم و یا موقت بسیاری از خوانندگان به کشور‌های دیگر جنجال آفرین شده است. یکی از این اقامت‌های جنجالی، مهاجرت محسن یگانه به همراه خانواده اش به کانادا بود، که سه سال قبل از سوی رسانه‌ها مطرح شد. پس از این انتقاد‌ها مدیر برنامه‌های او گفته بود که یگانه به شکل موقت به این کشور سفر کرده است. البته چند ماه بعد نیز خبر رسید که یگانه به ایران بازگشته است.

یا حساسیتی که پس از حضور رامبد جوان و نگار جواهریان در کانادا، برای تولد فرزندشان، ایجاد شد. جنجالی که چنان شعله کشیده بود که رامبد جوان تا ماه‌ها در شبکه‌های اجتماعی حضور نیافت، تا به نوعی آب‌ها از آسیاب بیفتند.

اما حالا مسئله در مورد محمد معتمدی و سالار عقیلی قدری متفاوت است و حساسیت به سکونت و مهاجرت آن‌ها در کشور دیگر، به نظر می‌رسد که بیشتر است.

این دو که بیشتر آثار مناسبتی و حماسی یک دهه گذشته را در حوزه سیاسی و در حوزه ورزشی تولید کرده اند، حالا حضورشان در کشوری غیر از ایران، برای مخاطبی که سال‌ها به این آثار گوش داده، پذیرفتنی نیست. از این رو بیشتر کاربران شبکه‌های اجتماعی و برخی از فعالان رسانه‌ای از سکونت عقیلی و معتمدی در مادرید و آمستردام انتقاد کرده اند.

هر چند سکونت محمد معتمدی و سالار عقیلی در هلند و اسپانیا هنوز تایید نشده است، اما همچنان واکنش‌ها به ادعای مطرح شده، ادامه دارد. در این رابطه روزنامه هفت صبح با یادداشتی تحت عنوان « آوازه خوان‌های وطن پرست» به انتقاد از عقیلی و معتمدی پرداخته است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید