قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۲۲

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۲۲

امروز ۲۲ تیرماه، قیمت بیت کوین با ثبت کاهش ۳.۵۹ درصد به ۳۲,۹۲۸ دلار معادل ۸۲۵,۴۹۵,۰۸۸ تومان رسید.

کد خبر : ۹۵۹۲۰
بازدید : ۲۵۸۴
فرادید | بیت کوین ریزش کرد. قیمت بیت کوین امروز ۲۲ تیرماه با ۳.۵۹ درصد کاهش به ۳۲,۹۲۸ دلار معادل ۸۲۵,۴۹۵,۰۸۸ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۴۹.۱۷ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۵ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ روز‌های پایانی این هفته نیز، همان سناریوی دو هفته گذشته تکرار شد و شاهد اتفاقات زیادی نبودیم. ولی با این وجود، بر اساس داده‌های Bitcoinity، حجم معاملات بیت کوین به پایین‌ترین سطح چند ماهه اخیر خود رسیده است.

به این معنا که ارز رمزنگاری شده اول بازار نتوانسته است هیچ حرکت قیمتی گسترده‌ای در هیچ جهتی را تجربه کند. بعد از حرکت صعودی روز شنبه، شاهد جهش قیمت بالاتر از ۳۴۰۰۰ دلار بودیم که البته دوام زیادی نداشت و با یک افت دیگر به مرز ۳۳ هزار دلار نزدیک شد.

جریان کم رمق ورودی سرمایه به بازار که نسبت به ماه‌های قبلی کاهش کاملا قابل توجهی را داشته، از جمله موانع اصلی ازسرگیری رشد رمزارز‌ها بوده است.

ضریب سختی استخراج بیتکوین به عنوان یکی از شاخصه‌های بسیار موثر بر روند قیمتی بیتکوین کماکان در کف یکساله خود قرار دارد و تحلیل بیشتر کارشناسان این است که بهبود این ضریب نیازمند زمان خواهد بود به ویژه آن که استخراج کنندگان چینی که بزرگ‌ترین گروه استخراج کننده بیتکوین در جهان هستند، تحت تاثیر رویکرد جدید و سختگیرانه دولت چین مجبور شده اند تجهیزات خود را به دیگر کشور‌ها انتقال دهند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید