آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۲۲

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۲۲

وزارت بهداشت امروز ۲۲ تیرماه بر اساس گزارش روزانه، آمار فوتی‌های کرونا را ۱۶۶ نفر عنوان کرد.

کد خبر : ۹۵۹۵۱
بازدید : ۳۸۰۰
فرادید | بر اساس آمار، فوتی‌های کرونا امروز ۲۲ تیرماه ۱۶۶ نفر اعلام شد و به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۸۶ هزار و ۲۰۷ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۲ هزار و ۷۵۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۳۹۹ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۴۱۷ هزار و ۲۹ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون سه میلیون ۵۶ هزار و ۱۶۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

سه هزار و ۸۶۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۲۴ میلیون و ۶۷۱ هزار و ۲۲۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۱۴۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۸۶ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۱۹ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۵ میلیون و ۱۰۲ هزار و ۳۰۱ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۱۶۹ هزار و ۶۷ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۷ میلیون و ۲۷۱ هزار و ۳۶۸ دُز رسید.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۳۹۰ هزار و ۲۶ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ۱۸۸ میلیون و ۵۱ هزار و ۷۴۷ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد شش هزار و ۳۸۷ نفری در یک روز به تعداد چهار میلیون و ۵۵ هزار و ۱۳۹ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۱۷۱ میلیون و ۵۷۹ هزار و ۹۴۳ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ۶۲۳ هزار و ۲۹ نفر (۱۲۹ نفر)

۲. برزیل ۵۳۴ هزار و ۳۱۱ نفر (۷۵۶ نفر)

۳. هند ۴۰۹ هزار و ۳۳۸ نفر (۵۴۶ نفر)

۴. مکزیک ۲۳۴ هزار و ۹۶۹ نفر (۶۲ نفر)

۵. پرو ۱۹۴ هزار و ۴۸۸ نفر (۱۰۱ نفر)

۶. روسیه ۱۴۳ هزار و ۷۱۲ نفر (۷۱۰ نفر)

۷. بریتانیا ۱۲۸ هزار و ۴۳۱ نفر (۶ نفر)

۸. ایتالیا ۱۲۷ هزار و ۷۷۸ نفر (۱۳ نفر)

۹. کلمبیا ۱۱۳ هزار و ۳۳۵ نفر (۵۰۹ نفر)

۱۰-. فرانسه ۱۱۱ هزار و۳۵۳ نفر (۲۸ نفر)
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید