کابوس فیلم‌های کثیف؛ تعرض به دختران

کابوس فیلم‌های کثیف؛ تعرض به دختران

این متهم ۲۰ ساله درحالی با تهدید به انتشار فیلم‌ها در فضا‌های مجازی از دختران سوءاستفاده می‌کرد که این فیلم‌های کثیف به کابوسی وحشتناک برای طعمه‌های وی تبدیل شده بود! و آنان باید به خواسته‌های شوم و پلید او تن می‌دادند!

کد خبر : ۹۵۹۷۱
بازدید : ۴۰۰۶
سجادپور | دختر ۱۸ ساله‌ای که مورد آزار واذیت‌های هولناک شیطان هوسران قرار گرفته بود با پناه آوردن به قانون، کابوس فیلم‌های کثیف را فاش کرد.

حدود یک هفته قبل (سیزدهم تیر) دختر ۱۸ ساله‌ای به همراه مادرش وارد کلانتری میرزاکوچک خان مشهد شد و راز هولناکی را فاش کرد. این دختر جوان که مدعی بود توسط پسر ۲۰ ساله‌ای اغفال شده و در معرض رسوایی بزرگی قرار گرفته است به افسر تجسس کلانتری گفت: در دوران تحصیلم دوستی صمیمی داشتم که با وی معاشرت می‌کردم.

در این میان برادر دوستم به من ابراز علاقه کرد و به برقراری ارتباط دوستی با من اصرار داشت تا جایی که من هم اغفال شدم و رابطه‌ای دوستانه را با او آغاز کردم. این ارتباط که با پیامک و گفتگو‌های تلفنی شروع شده بود به دیدار‌های حضوری در کافی شاپ هم کشید.

«ح-ب» (جوان ۲۰ ساله) که عضو شبکه‌های بازاریابی بود یک روز به اصرار از من خواست تا به همراه خواهرش در جلسه کارگاه آموزشی آنان که در باغی واقع در بولوار شاهنامه مشهد برگزار می‌شد شرکت کنم!
من هم به آن جلسه توجیهی و کاری وارد شدم، اما هنگام بازگشت از آن جلسه پنهانی! «ح-ب» ابتدا خواهرش را به منزل رساند و سپس از من خواست تا درون خودرو بنشینم که مرا هم به منزلمان برساند، ولی در بین راه او رفتار‌های زشت و زننده‌ای از خود بروز می‌داد که احساس بدی داشتم با وجود این «ح» همچنان از میزان علاقه اش به من سخن می‌گفت تا این که متوجه شدم حال مناسبی ندارم!
«ح» با همین بهانه یک قوطی آب میوه به همراه یک عدد قرص برایم خرید و به من داد. وقتی آن قرص و آب میوه را خوردم سردرد و سرگیجه گرفتم و احساس شدید خواب آلودگی کردم! وقتی بعد از مدتی چشمانم را گشودم اوضاع وحشتناکی را دیدم و تازه فهمیدم که چه بلای هولناکی به سرم آمده است!
گریه کنان پرخاش کردم و با عصبانیت و اضطراب از او توضیح خواستم که چرا زندگی و آینده مرا به نابودی کشانده است، اما او با خیال راحت مرا تهدید کرد که فیلم‌های کثیفی هنگام انجام عمل شیطانی از من تهیه کرده است و اگر این ماجرا را برای کسی بازگو کنم، آن فیلم‌ها را در فضای مجازی منتشر می‌کند!
با دیدن آن فیلم دیگر ترسیدم! همه این ها، چون کابوس وحشتناکی بود که به خاطر سادگی من اتفاق افتاده بود! ترس و اضطراب همه وجودم را فرا گرفت! گریه کنان به خانه بازگشتم، ولی جرئت بیان این ماجرا برای اعضای خانواده ام را نداشتم تا این که «ح- ب» باز هم با تهدید به انتشار «فیلم‌های کثیف» از من سوء استفاده کرد.
وقتی در میان حیرت و تردید از او خواستم به خواستگاری ام بیاید، چنین ادعا کرد که باید با دوستان او نیز ارتباط برقرار کنم!
دیگر چاره‌ای برایم باقی نمانده بود، در معرض یک رسوایی بزرگ قرار داشتم به همین دلیل همه ماجرا را برای مادرم بازگو کردم و با حمایت خانواده ام به کلانتری آمدیم تا از این شیاد شیطان صفت که در پوشش شبکه‌های بازاریابی به اغفال دختران می‌پردازد شکایت کنیم! چرا که در گوشی تلفن او تصاویری از دختران دیگری وجود دارد که قربانی نقشه‌های پلید او شده‌اند!

به دنبال اظهارات تکان دهنده این دختر ۱۸ ساله، بی درنگ افسر تجسس ماجرا را برای مقام قضایی شرح داد و بدین ترتیب با شکایت رسمی دختر جوان، رصد‌های اطلاعاتی گروهی از نیرو‌های تجسس کلانتری میرزا کوچک خان مشهد با صدور دستورات ویژه‌ای از سوی قاضی حسین امام وردی (رئیس شعبه دوم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی) برای شناسایی مخفیگاه شیطان هوسران آغاز شد وماموران انتظامی در یک عملیات ضربتی این متهم را در بولوار توس مشهد به دام انداختند و بلافاصله تلفن همراه وی را توقیف کردند.

بررسی‌های تخصصی و بازبینی تصاویر و فیلم‌های گوشی وی بیانگر آن بود که شیطان هوسران دختران دیگری را نیز اغفال و از صحنه‌های زننده آزار و اذیت آنان فیلم برداری کرده است.

ادامه تحقیقات نشان داد: این متهم ۲۰ ساله درحالی با تهدید به انتشار فیلم‌ها در فضا‌های مجازی از دختران سوءاستفاده می‌کرد که این فیلم‌های کثیف به کابوسی وحشتناک برای طعمه‌های وی تبدیل شده بود! و آنان باید به خواسته‌های شوم و پلید او تن می‌دادند!

بررسی‌های بیشتر با دستورات ویژه قضایی برای افشای زوایای پنهان این پرونده همچنان ادامه دارد.
منبع: روزنامه خراسان
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید