ماجرای قتل طرفدار عجیب بهنوش بختیاری!

ماجرای قتل طرفدار عجیب بهنوش بختیاری!

گرچه بهنوش بختیاری ابتدا انگیزه قاتل از قتل مدیر یکی از فن پیج هایش را اختلاف مالی عنوان کرده بود، اما در بررسی‌های پلیسی مشخص شده که اختلاف بر مسائل اخلاقی بوده است. در این بررسی‌ها مشخص شد که مقتول توسط منشی شرکت و همسر او به قتل رسیده است.  

کد خبر : ۹۵۹۸۷
بازدید : ۵۳۴۰۹
فرادید | داستان از آن جا آغاز شد که بهنوش بختیاری، با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش، از قتل مدیر یکی از فن پیج‌های خود خبر داد. او نوشته بود که حاج آقا همتی بر سر مسائل مالی به قتل رسیده است. اما به فاصله چند ساعت مشخص شد که مقتول روحانی نیست و با انگیره‌های دیگری به قتل رسیده است.

به گزارش فرادید؛ بهنوش بختیاری، ابتدا با انتشار تصویری از خودش و مدیر یکی از صفحه‌های طرفدارش، که با لباس روحانیت دیده می‌شود، نوشت که همیشه برای او مایه تعجب بوده که چطور یک آخوند با این‌همه اختلاف سلیقه، بتواند بهترین فن پیج او باشد.

بختیاری گفته، مقتول (همتی) معتقد بود که من قلب آدما رو می‌بینم و به حجاب شما کاری ندارم.

اما پس از گذشت چند ساعت، پلیس خبر داد که مقتول روحانی نبوده است. موضوعی که به سرعت با واکنش بهنوش بختیاری مواجه شد.

او در این رابطه می‌گوید که مقتول هیچ بدی به او نکرده، اما تعجب می‌کند که با این سن و سال فریب ظاهر و لباس او را خورده است.

بهنوش بختیاری در توضیحاتی که به رسانه‌ها ارائه داده، گفته که «ما معمولا زمانی که فردی را با لباس روحانیت می‌بینیم به خاطر احترامی که قائل هستیم به خودمان اجازه نمی‌دهیم از او کارت شناسایی بخواهیم.»

بختیاری همچنین تاکید کرد که مقتول، مسئول صفحه او نبوده و تنها مدیر یکی از صفحات طرفداری بوده است.

انگیزه قتل مسئول فن پیج بهنوش بختیاری چه بود؟

گرچه بهنوش بختیاری ابتدا انگیزه قاتل از قتل مدیر یکی از فن پیج هایش را اختلاف مالی عنوان کرده بود، اما در بررسی‌های پلیسی مشخص شده که اختلاف بر مسائل اخلاقی بوده است.

در این بررسی‌ها مشخص شد که مقتول توسط منشی شرکت و همسر او به قتل رسیده است.

طبق اعلام رکنا، در بررسی‌های پلیسی، منشی شرکت مقتول مورد بازجویی قرار گرفت و به ارتکاب قتل با همدستی همسرش اعتراف کرد. این زوج جوان انگیزه خود را از قتل مسائل اخلاقی بیان کردند.

البته هنوز اطلاعات بیشتری از نحوه به قتل رسیدن آقای همتی منتشر نشده است.

جسد او روز شنبه ۱۹ تیر ماه، در محله چیتگر تهران کشف شد. بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که مقتول با ضربات چاقو به قتل رسیده است. با این حال باید صبر کرد و دید که منشی و همسرش چرا و چگونه فن پیج جنجالی بهنوش بختیاری را به قتل رسانده اند.
۰
نظرات بینندگان
  • راد ارسالی در

    خانم بختیاری وبهاره رهنما دیگه شورش دراوردید بازیگران هالیوود تاحالا یک صدم شما خودنمایی نکردند شما فکر می کنیدکی هستید اخه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید