قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۲۷

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۲۷

قیمت بیت کوین، امروز ۲۷ تیرماه با ثبت افزایش ۲.۸۳ درصد به ۳۲,۲۶۲ دلار معادل ۷۹۵,۰۹۱,۳۶۰ تومان رسید.

کد خبر : ۹۶۰۶۷
بازدید : ۲۰۵۴
فرادید | بیت کوین بار دیگر به کانال ۳۲ هزار دلار بازگشت. امروز ۲۷ تیرماه قیمت بیت کوین با ۲.۸۳ درصد افزایش به ۳۲,۲۶۲ دلار معادل ۷۹۵,۰۹۱,۳۶۰ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۵۰.۲۴ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۶ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ فشار بالای فروش در بازار ارز‌های دیجیتالی کماکان مانع از هرگونه جهش قیمتی شده و رصد حجم بیتکوین‌ها و سایر رمزارز‌های ورودی به صرافی‌ها موید این است که فروشندگان کماکان قصد عقب نشینی ندارند.

از اوایل هفته جاری و زمانی که بیت کوین نتوانست تراز ۳۵۰۰۰ دلار را پشت سر بگذارد، موانع متعددی بر سر راه این دارایی قرار گفته اند. در آن زمان خرس‌ها کنترل بازار را در دست گرفتند و به طور پیوسته آن را به سمت پایین سوق دادند.

در ابتدا، بیت کوین به زیر ۳۲۰۰۰ دلار کاهش یافت. علی رغم اینکه در اواسط هفته این ارز تاحدودی ارزش قبلی خود را پس گرفت، ولی خرس‌ها همچنان به فشار ادامه دادند. در نتیجه، بیت کوین دیروز تا سطح بحرانی ۳۱۰۰۰ دلار کاهش یافت. این پایین‌ترین نقطه قیمت BTC از ۲۷ ژوئن (۶ تیر) تاکنون می‌باشد.

در آن زمان، گزارش‌هایی مبنی بر آغاز ارائه خدمات معاملات آتی بیت کوین توسط Bank of America منتشر شد و باعث شد قیمت بیت کوین بیش از ۱۰۰۰ دلار افزایش ناگهانی را تجربه کند. هرچند، این انفجار دوام چندانی نداشت و این دارایی بار دیگر به سطح فعلی خود یعنی زیر ۳۲۰۰۰ دلار بازگشت. در نتیجه این تحولات، سرمایه بازار آن نیز زیر ۶۰۰ میلیارد دلار باقی مانده است.

ایگناسیو ترنوس- مدیر بخش ارتباطات در صرافی بای بیت- معتقد است نوسانگیران اصلی‌ترین مانع اوج گیری قیمت بیتکوین هستند و با وجود تقاضای بالای خریداران بلندمدت و نهنگ ها، زور آن‌ها هنوز به تغییر روند بازار نرسیده است.

طبق گفته کوین دسک، قیمت بیت‌کوین در این هفته نوسانات معمول خود را تجربه و از بالاترین قیمت، حدود ۳۴ هزار و۴۶۳ دلار به حدود ۳۱ هزار و ۱۰۸ دلار سقوط کرد. بیت کوین، بزرگترین ارز رمزنگاری شده ازنظر ارزش جاری بازار سهام و به‌طور کلی شاخص خوبی برای بازار رمزنگاری است، زیرا سایر سکه‌ها مانند اتریوم و آلت‌کوین‌های کوچکتر تمایل دارند روند آن را دنبال کنند.

با تثبیت بیتکوین در نیمه پایینی کانال ۳۰ هزار دلاری، تعادل قیمتی مجددا در حال برقرار شدن است. داده‌های منتشرشده توسط موسسه گلس نود نشان می‌دهد که ۹.۹۳ درصد کل بیتکوین‌های موجود در بازار در بازه قیمتی ۳۱ هزار تا ۳۴ هزار و ۳۰۰ دلار دست به دست شده که این مساله بیانگر وجود یک ناحیه قیمتی مهم هم برای خریداران و هم برای فروشندگان است. بیشترین خریداران فعلی نیز دارندگان بلندمدت معروف به هولدر‌ها بوده اند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال در بازار
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید