هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۲۷

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۲۷

با توجه به گزارش سازمان هواشناسی ایران، از امروز ۲۷ تیرماه تا پایان هفته برای نواحی شرقی کشور، به ویژه منطقه زابل، وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی انتظار می‌رود.

کد خبر : ۹۶۰۸۵
بازدید : ۱۹۷۳
فرادید | بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی ایران، امروز ۲۷ تیرماه در نواحی جنوب و جنوب شرق کشور در مناطقی از سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس، بوشهر و خوزستان و همچنین در برخی نقاط اصفهان، یزد، چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد، بارش شدید باران، همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

دوشنبه با تضعیف فعالیت سامانه بارشی در نواحی ذکر شده ابرناکی همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

به گزارش فرادید؛ سه‌شنبه و چهارشنبه در برخی نواحی جنوب کشور در استان‌های هرمزگان، بوشهر و فارس افزایش ابر و بارش پراکنده گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و در سایر نقاط کشور جوی پایدار و آسمانی صاف انتظار می‌رود.

گفتنی است، امروز و فردا برای بخش‌هایی از شمال غرب کشور، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز افزایش ابر و بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از امروز تا پایان هفته برای نواحی شرقی کشور، به ویژه منطقه زابل، وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و دید افقی انتظار می‌رود.

همچنین از امروز تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشور روندی افزایشی دما پیش‌بینی می‌شود. طی دو روز آینده نیمه شرقی خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید