قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۲۸

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۴/۲۸

قیمت بیت کوین، امروز ۲۸ تیرماه با ۱.۷۸ درصد کاهش نرخ به ۳۱,۶۱۳ دلار معادل ۷۸۳,۲۸۳,۹۰۰ تومان رسید.

کد خبر : ۹۶۱۲۱
بازدید : ۱۴۳۲
فرادید | نوسانات قیمتی بیت کوین همچنان ادامه دارد. امروز ۲۸ تیرماه قیمت بیت کوین با ثبت کاهش ۱.۷۸ درصد به ۳۱,۶۱۳ دلار معادل ۷۸۳,۲۸۳,۹۰۰ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۵۹۳.۱۱ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۴.۶۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۱۷.۶۲ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۵۱.۲۵ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۶ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به دنبال ناتوانی بیتکوین در ثبت یک صعود پرقدرت، برخی از فعالان مالی انتظار آغاز دور جدید ریزش بیتکوین را دارند. اکنون ۹۵ روز از زمانی که قیمت بیت کوین به ۶۴,۰۰۰ دلار رسید می‌گذرد، ولی سرمایه گذاران همچنان صبور هستند. با وجود فاندامنتال قوی، قیمت بیت کوین انگار هیچ عجله‌ای برای تکان خوردن از قیمت ۳۰,۰۰۰ دلار ندارد.

با اینکه قیمت ۵۵ درصد از اوج خود پایین آمده است، اما همچنان رفتار بیت کوین که شامل پایبند بودن به ریزش‌های نامنظم در طول تاریخ می‌باشد، باعث تهدید مدل‌های پیش بینی قیمت می‌شود.

فشار بالای فروش در بازار ارز‌های دیجیتالی کماکان مانع از هرگونه جهش قیمتی شده و رصد حجم بیتکوین‌ها و سایر رمزارز‌های ورودی به صرافی‌ها موید این است که فروشندگان کماکان قصد عقب نشینی ندارند. ایگناسیو ترنوس- مدیر بخش ارتباطات در صرافی بای بیت- معتقد است نوسانگیران اصلی‌ترین مانع اوج گیری قیمت بیتکوین هستند و با وجود تقاضای بالای خریداران بلندمدت و نهنگ ها، زور آن‌ها هنوز به تغییر روند بازار نرسیده است.

جفری گوندلاچ، مدیر صندوق سرمایه گذاری دابل لاین، که به سلطان اوراق قرضه مشهور است پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین به زیر ۲۳ هزار دلار خواهد رسید. وی می‌گوید: هم‌اکنون نمودار قیمتی بیت کوین بسیار نگران کننده است و به نظر می‌رسد در بالاترین نقطه الگوی سر و شانه قرار دارد.

گوندلاچ در مصاحبه با شبکه خبری سی ان بی سی گفت: در حال حاضر شاهد آن هستیم که قیمت بیت کوین از بالای ۶۰ هزار دلار به ۳۱ هزار و ۵۰۰ دلار سقوط کرده است. وی می‌گوید: من خیلی علاقه‌ای به نمودار سر و شانه ندارم، اما به نظر می‌رسد در حال حاضر این الگو در قیمت بیت کوین کاملا واضح شکل گرفته است.

از طرف دیگر گروهی از کارشناسان رمزارز پیش‌بینی کرده‌اند که بیت‌کوین تا سال ۲۰۵۰ از دلار آمریکا پیشی خواهد گرفت و در زمینه امور مالی جهانی تسلط خواهد داشت. انتظار می‌رود این ارز دیجیتال محبوب تا پایان سال ۲۰۲۱ به بیش از ۶۶ هزار دلار برسد.

جوزف راچینسکی، کارشناس فناوری رویترز که فکر می‌کند بیت‌کوین با ارزش ۱۵۰ هزار دلار تا سال ۲۰۲۵ از دلار آمریکا پیشی می‌گیرد، اذعان داشت: "برخی کشور‌ها از بیت‌کوین به عنوان ارز اصلی منتخب استفاده خواهند کرد. با گردش ثابت و سهولت انتقال، بیت‌کوین به آن‌ها کمک می‌کند که از یک مدل "بدون بانک" بهره ببرند. "
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید