فوت یک نفر بر اثر صاعقه در استان بوشهر

فوت یک نفر بر اثر صاعقه در استان بوشهر

با فعالیت سامانه بارشی که از روز گذشته در استان بوشهر آغاز شده، عصر امروز شدت بارش‌ها موجب آبگرفتگی در بسیاری از معابر شهرستان‌های جنوبی و مرکزی استان بوشهر شد و حتی در برخی مناطق سیل به راه انداخت.

کد خبر : ۹۶۱۲۵
بازدید : ۱۶۹۲

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: رعد و برق عصر امروز در شهر وحدتیه شهرستان دشتستان جان شهروند ۴۰ ساله این شهر را گرفت.

جهانگیر دهقانی افزود: این شهروند در بیرون از محدوده شهری حین چرای گوسفندان خود به دلیل وقوع رعد و برق جان خود را از دست داد.

وی بیان کرد: با فعالیت سامانه بارشی که از روز گذشته در استان بوشهر آغاز شده، عصر امروز شدت بارش‌ها موجب آبگرفتگی در بسیاری از معابر شهرستان‌های جنوبی و مرکزی استان بوشهر شد و حتی در برخی مناطق سیل به راه انداخت.

دهقانی با اشاره به اینکه بیشترین میزان بارش با ۹۰ میلیمتر در لمبدان شهرستان دیر ثبت شده، ادامه داد: این بارش‌ها همچنین منجر به قطع موقت برق در شهر‌های کنگان و دیر شده بود که با تلاش نیرو‌های عملیاتی برق آن‌ها وصل شده است.

وی افزود: مسیر ارتباطی شنبه _ درویشی واقع در شهرستان دشتی نیز به علت بارش شدید مسدود شده بود که پس از مدت کوتاهی رفع مسدودیت شد و تردد در این مسیر جریان پیدا کرد.

دهقانی با اشاره به تداوم فعالیت سیستم ناپایدار جوی در استان بوشهر اظهارداشت: باتوجه به ادامه این ناپایداری تا روز دوشنبه مدیریت بحران استان بوشهر همچنان با هدف مقابله با حوادث احتمالی در آماده باش کامل قرار دارد.

دهقانی در ارتباط با زلزله ۵.۷ ریشتری شهر خشت استان فارس نیز اظهار کرد: با وجود اینکه این زلزله در بسیاری ازمناطی شمالی و مرکزی استان بوشهر احساس شد، ولی خسارتی در پی نداشته است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید