قتل به خاطر کری‌‌خوانیِ مجاری

قتل به خاطر کری‌‌خوانیِ مجاری

در این میان قاتل و دوستانش نیز با قمه به او حمله کردند و درنهایت نیز هر دو مجروح شدند، اما جراحت قاتل شدید نبوده و مقتول نیز به کمک دوستانش و شاهدان به بیمارستان منتقل شد.

کد خبر : ۹۶۱۹۱
بازدید : ۲۸۹۳

کری‌خوانی‌های مجازی دو مرد جوان برای اثبات قدرت‌نمایی، با ورود به دنیای واقعی به جنایت ختم شد.

ساعت ۲۳:۵۰ دقیقه ۲۷ تیر مأموران کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از نزاعی مرگبار خبر دادند. با اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس مصطفی واحدی آغاز شد.

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد پسر ۳۰ ساله در نزاعی شبانه مجروح و به بیمارستان منتقل شده، اما به‌علت شدت جراحات وارده جان باخته است. در ادامه تیم تحقیق راهی محل جنایت که مقابل یک مغازه توتون و تنباکوفروشی بود، شدند.

بازبینی دوربین‌های مداربسته نیز نشان می‌داد مقتول به همراه دوستش قمه به‌دست سوار بر موتورسیکلت به محل درگیری آمده‌اند. در این میان قاتل و دوستانش نیز با قمه به او حمله کردند و درنهایت نیز هر دو مجروح شدند، اما جراحت قاتل شدید نبوده و مقتول نیز به کمک دوستانش و شاهدان به بیمارستان منتقل شد.

در ادامه تحقیقات یکی از دوستان مقتول به تیم جنایی گفت: یک سالی بود که مقتول و قاتل در فضای مجازی کری‌خوانی داشتند. معمولاً اگر یکی از دوستان مقتول یا قاتل با کسی دعوایش می‌شد آن‌ها را برای دعوا می‌برد. در این میان بین قاتل و مقتول کری‌خوانی صورت گرفته و آن‌ها سر هر موضوعی با هم بحث داشتند.

با مشخص شدن هویت متهم این پرونده تحقیقات برای دستگیری او به دستور بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت ادامه یافت. تا اینکه صبح روز دوشنبه ۲۸ تیر و حدود ۱۲ ساعت بعد از قتل، متهم به کلانتری رفت و خود را معرفی کرد.
او مدعی شد که به‌خاطر کری‌خوانی و قدرت‌نمایی به محل قرار با مقتول رفته و در این میان دست به جنایت زده است.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید