قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۰/۰۴/۳۰

قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۰/۰۴/۳۰

قیمت بیت کوین امروز ۳۰ تیرماه با ۳.۵۱ درصد افزایش نرخ به ۳۰,۶۹۴ دلار معادل ۷۵۹,۹۰۱,۳۰۰ تومان رسید.

کد خبر : ۹۶۲۳۶
بازدید : ۲۸۹۶
فرادید | بیت کوین علیرغم افزایش بها همچنان در کانال ۳۰ هزار دلار قرار دارد. امروز ۳۰ تیرماه قیمت بیت کوین با ثبت افزایش ۳.۵۱ درصد به ۳۰,۶۹۴ دلار معادل ۷۵۹,۹۰۱,۳۰۰ تومان رسید.

بیت کوین یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۵۷۷.۶۹ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۴.۷۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۲۱.۵۹ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۵۲.۵۳ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۶ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

طی یک هفته گذشته بیت کوین حدود ۴۰۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد. خرس‌ها همچنان به افزایش فشار ادامه دادند و بار‌ها این دارایی را به پایین کشاندند. در نتیجه این تحولات، ارز رمزنگاری شده اول بازار تا حدود تراز ۳۱ هزار دلار افت کرد.

ولی طی ۲۴ ساعت گذشته وضعیت خیلی بدتر شد. به طوری که دامپ ۱۵۰۰ دلاری بیت کوین باعث شد این دارایی به پایین‌ترین سطح روزانه خود یعنی ۲۹۵۰۰ دلار سقوط کند. این اولین بار بعد از ۲۲ ژوئن (۱ تیر) بود که بیت کوین زیر ۳۰ هزار دلار را لمس می‌کرد.

از آن زمان، بیت کوین اندکی بهبود یافته، ولی هنوز زیر این سطح بحرانی ترید می‌شود. سرمایه بازار این ارز نیز کاهش یافته و به ۵۶۰ میلیارد دلار رسیده است، اما به دلیل سقوط شدید اکثر آلتکوین ها، دامیننس بیت کوین به بیش از ۴۶ ٪ رسیده است.

ارزیابی داده‌های درون شبکه‌ای نشان می‌دهد شماری زیادی از سرمایه گذاران خرد بازار با ضرر در حال فروش دارایی‌های خود هستند چرا که نگران اند تمام دارایی خود را از دست بدهند. از طرف دیگر سرمایه گذاران بزرگ و شرکت‌ها اگرچه کماکان اقدام به فروش دارایی‌های در اختیار خود نکرده اند، اما تمایل آن‌ها به خرید جدید کاهش قابل توجهی داشته است و آن‌ها نیز نظاره گر بازار شده اند.

به دنبال ناتوانی بیتکوین در ثبت یک صعود پرقدرت، برخی از فعالان مالی انتظار آغاز دور جدید ریزش بیتکوین را دارند. جفری گوندلاخ -میلیاردر آمریکایی و فعال بازار‌های مالی- با اشاره به نصف شدن قیمت بیتکوین از قله قیمتی خود پیش بینی کرده است قیمت بیتکوین به محدوده ۲۳ هزار دلاری عقب بنشیند. او عقیده دارد که علاوه بر بیتکوین، ارزش طلا نیز طی ماه‌های پایانی سال ریزش خواهد کرد.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید