قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۰۲

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۰۲

قیمت بیت کوین امروز ۲ مردادماه با ۳.۳۷ درصد افزایش نرخ به ۳۳,۵۶۹ دلار معادل ۸۲۶,۴۹۴,۲۴۴ تومان رسید.

کد خبر : ۹۶۲۸۹
بازدید : ۱۹۴۳
فرادید | بیت کوین وارد کانال ۳۳ هزار دلار شد. امروز ۲ مردادماه قیمت بیت کوین با ثبت رشد ۳.۳۷ درصد به قیمت ۳۳,۵۶۹ دلار معادل ۸۲۶,۴۹۴,۲۴۴ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۲۹.۹۹ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۴.۴۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۲۳.۴۳ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰) معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۴۸.۲۴ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۶ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

چند روز قبل برای ارز رمزنگاری اول بازار خیلی خوب پیش نمی‌رفت. خرس‌ها کنترل کاملی بر بازار داشتند و این دارایی را مرتباً به پایین می‌کشاندند. این وضعیت روز ۲۰ جولای (۲۹ تیر) به اوج خود رسید و BTC برای اولین بار در حدود یک ماه گذشته سطوح زیر ۳۰۰۰۰ دلار را تاچ کرد. این روند تا جایی ادامه یافت که پایین‌ترین سطح قیمت در تراز ۲۹۲۰۰ دلار ثبت شد.

در این مرحله، گاو‌ها وارد عمل شدند و مسیر حرکت این ارز را برعکس کردند. در عرض چند ساعت، بیت کوین سطح ۳۰۰۰۰ دلاری را پس گرفت و دوباره شروع به افزایش کرد. در همین حال، رویداد بزرگ B Word در شرف آغاز بود.

در این نشست آنلاین، افراد صاحب نامی، چون ایلان ماسک، جک دورسی و کتی وود در مورد بیت کوین و فضای ارز‌های رمزپایه گفتگو کردند.

صحبت‌های جک دورسی- مدیر عامل توییتر- و ایلان ماسک- مدیرعامل تسلا- در خصوص ارز‌های دیجیتالی باعث ورود موج تازه‌ای از تقاضا به بازار شده است. ایلان ماسک گفته احتمال پذیرش مجدد بیتکوین به عنوان ابزار پرداخت برای خرید خودرو‌های تسلا وجود دارد، اما به شرطی که بیشتر انرژی لازم برای استخراج رمزارز‌ها از انرژی‌های پاک تامین شود. ماسک همچنین گفته است تسلا در بیتکوین و خودش در بیتکوین، اتریوم و دوج کوین سرمایه گذاری کرده اند.

اکنون این دارایی با چند صد دلار اصلاح همچنان بالاتر از ۳۲۰۰۰ دلار است و سرمایه بازار آن مارک ۶۰۰ میلیارد دلار را پس گرفته است. در یک پیش بینی تازه شین مولیدور، رئیس جهانی توسعه تجارت AscendEX، گفت: یک رمزنگاری وجود دارد که می‌تواند بیت کوین را در سرمایه بازار از بین ببرد و آن ارز اتریوم است.

مولیدور در گفتگو با دیوید لین، مجری برنامه Kitco News، اظهار داشت: "من فکر نمی‌کنم که ظهور پول‌های ثابتی لزوماً بیت کوین را از قدرت برکنار کند. با این حال، بسیاری از دارایی‌های رمزنگاری شده دیگر را می‌بینیم که می‌توانند به عنوان ذخیره ارزش عمل کنند و سپس از کاربرد‌های جذابی برخوردار باشند. "

مولیدور اضافه کرد که بیت کوین چرخه عمر خود را به عنوان مکانیزمی برای پرداخت الکترونیکی آغاز کرد و مسلماً در این مورد استفاده ناموفق بود.
با این حال، عملکرد‌های بیت کوین: تغییر ناپذیری، کمبود، دوام و ... در سایر ارز‌های رمزپایه وجود دارد، که همچنین دارای ارزش‌های اساسی مانند اتریوم هستند، به همین دلیل من فکر می‌کنم متخصصانی وجود دارند که ه سرمایه بازار Ethereum را بیش از Bitcoin ترجیح می‌دهند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید