قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۰۳

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۰۳

قیمت بیت کوین، امروز ۳ مردادماه با ۱.۰۷ درصد افزایش نرخ به ۳۴,۰۸۹ دلار معادل ۸۴۰,۲۹۹,۴۳۲ تومان رسید.

کد خبر : ۹۶۳۴۴
بازدید : ۱۷۳۴
فرادید | بیت کوین در مسیر صعودی حرکت می‌کند. امروز ۳ مردادماه قیمت بیت کوین با رشد ۱.۰۷ درصد به ۳۴,۰۸۹ دلار معادل ۸۴۰,۲۹۹,۴۳۲ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۴۷.۴۱ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۷ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ بیت کوین هفته‌ای پرتلاطم را پشت سر گذاشت. روز سه شنبه، قیمت تا حدود ۲۹۲۰۰ دلار سقوط کرد و این چیزی جز ترس و وحشت در بازار به دنبال نداشت. خوشبختانه این وضعیت خیلی طول نکشید و روند حرکات قیمت این ارز معکوس شد.

روز چهارشنبه، نشست بی ورد (B Word) برگزار شد و بزرگانی، چون ایلان ماسک، جک دورسی و کتی وود در مورد بیت کوین به بحث و گفتگو پرداختند. در جریان این گفتگو ماسک افشا کرد که مقداری بیت کوین، اتریوم و دوج کوین در اختیار دارد. افزون بر این، به این نکته اشاره کرد که ممکن است تسلا به زودی پذیرش بیت کوین را از سر بگیرد.

این اتفاق باعث شد روند بهبودی قابل توجهی در بازار آغاز شود که تا رسیدن بیت کوین به مرز ۳۴ هزار دلار کنونی ادامه یافت. صحبت‌های اخیر جک دورسی- مدیر عامل توییتر- و ایلان ماسک- مدیرعامل تسلا- در خصوص ارز‌های دیجیتالی باعث ورود موج تازه‌ای از تقاضا به بازار شده است.
ایلان ماسک گفته احتمال پذیرش مجدد بیتکوین به عنوان ابزار پرداخت برای خرید خودرو‌های تسلا وجود دارد، اما به شرطی که بیشتر انرژی لازم برای استخراج رمزارز‌ها از انرژی‌های پاک تامین شود. ماسک همچنین گفته است تسلا در بیتکوین و خودش در بیتکوین، اتریوم و دوج کوین سرمایه گذاری کرده اند.

جدیدترین افزایش قیمت بیت‌کوین توانست شاخص مقاومت نسبی روزانه را به بالاتر از خط روند نزولی ماهه برساند و با بررسی عملکرد گذشته می‌توان این موضوع را یک سیگنال صعودی معتبر دانست. اصلاح قیمتی این هفته و تایید تکنیکال بیت‌کوین نشان دهنده برگشت روند صعودی این ارز است، اما فعلا باید منتظر ماند، چون این سیگنال‌های مثبت نیاز به اعتبارسنجی بیشتری دارند.

هنوز یک مقاومت جدی پیش‌روی بیت‌کوین وجود دارد. باید توجه داشته باشید که بیت‌کوین مقاومت ۴۰ هزار دلار را پیش‌رو دارد.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید