قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۰۴

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۰۴

امروز ۴ مردادماه قیمت بیت کوین با ۱۲.۱۰ درصد رشد نرخ به ۳۸,۲۲۰ دلار معادل ۹۳۵,۹۳۷,۹۵۲ تومان رسید.

کد خبر : ۹۶۳۹۳
بازدید : ۱۶۰۱
فرادید | بیت کوین به پرواز درآمد. قیمت بیت کوین امروز ۴ مردادماه با افزایش ۱۲.۱۰ درصد به ۳۸,۲۲۰ دلار معادل ۹۳۵,۹۳۷,۹۵۲ تومان رسید.

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۱۶.۲ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۵.۹۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۳۱.۵ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۴۱.۱۶ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۷ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

بعد از اینکه بیت کوین روز ۲۰ جولای (۲۹ تیر) کف قیمت ۲۹۲۰۰ دلار را تاچ کرد، مسیری رو به افزایش را در پیش گرفت و بلافاصله ظرف فقط چند ساعت تراز ۳۰۰۰۰ دلار را پس گرفت. اندکی بعد، انتشار اخبار مثبت مرتبط با ایلان ماسک و جک دورسی، در مدت زمان نسبتاً کوتاهی، دستاورد‌های قابل توجهی را به همراه داشت.

مدیر شرکت تسلا، ایلان ماسک گفت که مالک بیت کوین، اتریوم و دوج کوین است: " تسلا دارای بیت کوین است، SpaceX بیت کوین دارد، من صاحب اتریوم و دوج کوین هستم "

ایلان ماسک اضافه کرد از بین این سه ارز دیجیتال بیت کوین سهم بیشتری از سرمایه وی را به خود اختصاص داده است و تسلا، SpaceX و این سه ارز دیجیتال تنها سرمایه‌گذاری‌های وی هستند.

وی گفت که امیدوار است بیت کوین موفق شود و با کاهش قیمت بیت کوین او سرمایه خود را از دست می‌دهد، ایلان ماسک این ادعا که وی قیمت‌ها را بالا می‌کشد و سپس بیت کوین‌های خود را می‌فروشد تکذیب کرد.

ایلان ماسک پذیرش مجدد بیت کوین توسط تسلا را بسیار محتمل دانست، زیرا بیت کوین در حال شیف پیدا کردن به سمت انرژی‌های پاک است. قیمت بیت کوین وقتی این اظهارات توسط مدیر تسلا مطرح می‌شد، مسیر صعودی را می‌‍‌پیمود.

گاو‌ها همچنان به حرکت رو به بالای خود ادامه دادند و همانطور که قبلاً گزارش شد، این ارز در کمتر از پنج روز ۱۵ ٪ به ارزش خود اضافه کرد. هرچند این پایان کار نبود و بیت کوین با جهش بیشتر به حدود ۳۸۰۰۰ دلار رسید (در Bitstamp). این بالاترین خط قیمت این دارایی از ۷ جولای (۱۶ تیر) تاکنون بود.

به همین ترتیب، سرمایه بازار بیت کوین نیز پس از افت به زیر ۶۰۰ میلیارد دلار در اوایل این هفته، به بالای ۶۵۰ میلیارد دلار افزایش یافته است.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید