برادرکشی به خاطر قفس قناری

برادرکشی به خاطر قفس قناری

برادرم به من حمله کرد و مرا به قفس قناری‌ها کوبید. در همان موقع برای دفاع از خودم چاقویی را که بالای قفس قناری‌ها بود برداشتم و ضربه‌ای به برادرم زدم.

کد خبر : ۹۶۵۷۸
بازدید : ۲۴۶۴

پسر معتاد که به‌خاطر جا‌به‌جایی قفس قناری‌ها برادربزرگ‌ترش را به قتل رسانده بود پس از ۲ ماه فرار در خانه خواهرش دستگیر شد.

۲۱ اردیبهشت امسال گزارش مرگ مرد ۳۵ ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به بازپرس حبیب‌الله صادقی اعلام شد.

به‌دنبال این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مرد جوان دو روز قبل در خانه شان با برادر کوچکترش درگیر شده و پس از زخمی شدن با چاقو او را به بیمارستان منتقل کرده بودند، اما به علت شدت جراحات و خونریزی جان باخته است.

با شروع تحقیقات خواهرزاده مقتول که دایی‌اش را به بیمارستان منتقل کرده بود به تیم جنایی گفت: خانه ما نزدیک خانه دایی‌هایم در محله امامزاده حسن است. روز حادثه به خانه آن‌ها رفتم، اما به محض ورود متوجه شدم دایی‌هایم در حال دعوا و درگیری هستند، دایی بزرگم زخمی و خونین بود و دایی کوچک‌ترم با دیدن من، وحشت زده فرار کرد. بلافاصله او را به بیمارستان منتقل کردم.

پس از اظهارات پسر جوان، مأموران ردیابی‌های خود را برای دستگیری عامل جنایت خانوادگی آغاز کردند، اما هیچ رد و نشانی از او در دست نبود.

تحقیقات برای دستگیری قاتل ادامه داشت تا اینکه مشخص شد وی در خانه خواهرش مخفی شده است. بدین ترتیب کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده و مرد جوان را چند روز قبل بازداشت کردند.

اعتراف به جنایت

متهم در تحقیقات به برادرکشی اعتراف کرد و گفت: من و برادرم مدتی بود که معتاد شده بودیم و هزینه زندگی‌مان را با جوجه کشی کبوتر و قناری تأمین می‌کردیم. البته گاهی با هم دعوا می‌کردیم و درگیر می‌شدیم، اما رابطه خوبی داشتیم تا اینکه روز حادثه بازهم سر محل نگهداری قفس کبوتر‌ها دعوایمان شد.
برادرم به من حمله کرد و مرا به قفس قناری‌ها کوبید. در همان موقع برای دفاع از خودم چاقویی را که بالای قفس قناری‌ها بود برداشتم و ضربه‌ای به برادرم زدم. می‌خواستم از خودم دفاع کنم که چاقو به گردنش اصابت کرد. برادرم که روی زمین افتاد ترسیدم و خواستم فرار کنم، اما ناگهان خواهرزاده‌ام وارد شد و مرا در حال فرار دید.

متهم جوان گفت: من فکر نمی‌کردم برادرم بمیرد. یکی دو روز در خانه دوستانم ماندم، اما بعد از دو روز فهمیدم برادرم فوت کرده و خیلی ناراحت و پشیمان بودم. طاقت نیاوردم و گفتم هرطور شده باید در مراسم خاکسپاری برادرم شرکت کنم به‌همین خاطر مخفیانه به قبرستان رفتم و از دور شاهد مراسم بودم.
در این مدت چندین بار خواستم خودم را معرفی کنم، اما می‌ترسیدم. در این مدت خانه دوستم مخفی شده بودم و چند روز قبل به خانه خواهرم رفتم که بازداشت شدم.

با اعتراف متهم به برادرکشی به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت، متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید