جدیدترین فیلم‌های ۲۰۲۱ که نباید از دست داد

جدیدترین فیلم‌های ۲۰۲۱ که نباید از دست داد

هرچند سینما هنوز به روزهای پیش از کرونا باز نگشته‌، ولی فیلم‌های مهمی در سال ۲۰۲۱ از به اکران درآمدند که تماشای آن‌های برای دوستداران سینما خالی از لطف نیست. لوکا، بیوه سیاه و سریع و خشن۹ از این فیلم‌ها هستند.

کد خبر : ۹۶۵۸۳
بازدید : ۵۸۵۳

فرادید | سال ۲۰۲۱ از تمام فراز و فرودهایی که کرونا برای جهان به ارمغان آورده بود گذشت و فصل جدیدی را برای سینمای دنیا رقم زد. در سال ۲۰۲۰ صنعت سینما نیز تحت تأثیر کرونا به تعطیلی کشید و روزهای خوشی نداشت. اکران بسیاری از فیلم‌ها به سال بعد یعنی امسال موکول شد.

به گزارش فرادید؛ بعد از واکسیناسیون در آمریکا و بسیاری از کشورها، درهای سینماها باز شدند و تماشاگران مشتاق بار دیگر به سالن‌های سینما برگشتند تا فیلم‌هایی را تماشا کنند که برایشان انتظار کشیده‌اند.

هرچند سینما هنوز به روزهای پیش از کرونا باز نگشته‌، ولی فیلم‌های مهمی در سال ۲۰۲۱ از به اکران درآمدند که ارزش تماشاکردن دارند.

اکنون به مروز برخی از بهترین و جدیدترین فیلم‌های ۲۰۲۱ می‌پردازیم:
لوکا

لوکا( Luca)

نمره منتقدان: ۹۰ از ۱۰۰

لوکا که یکی از محبوب‌ترین و موردانتظارترین انیمیشن‌های سال ۲۰۲۱ بوده است.
لوکا در روز‌های پس از پایان همه‌گیری ویروس کرونا در آمریکا اکران شد و به همین دلیل به شدت مورد توجه منتقدان قرار گرفت. جیکوب ترمبلی و ساشا بارون کوهن شناخته‌شده‌ترین صداپیشگان این انیمیشن جذاب هستند.

خلاصه داستان: لوکا پاگورو، هیولای دریایی ۱۳ ساله کنجکاوی است که در مورد دنیای بیرون از دریا کنجکاو به نظر می‌رسد.
او که در آب‌های کنار سواحل ایتالیا زندگی می‌کند. اگرچه لوکا در طول همه روز‌های زندگی‌اش با هشدار درباره خطرناک‌بودن انسان‌ها مواجه شده و می‌داند که دنیای انسان جای خطرناکی است، اما در نهایت به انسان‌ها نزدیک می‌شود.
فیلم لوکا به کارگردانی انریکو کاساروسا ساخته شده است.
بیوه سیاه

بیوه سیاه( Black Widow)

نمره منتقدان: ۸۳ از ۱۰۰

فیلم بیوه سیاه باید در سال ۲۰۲۰ اکران می‌شد، اما تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا فرصت اکرانش را از دست داد و حالا در تابستان ۲۰۲۱ اکران شده است.

داستان فیلم بیوه سیاه شرایطی برای ورود بیوه‌های سیاه به دنیای سینمایی مارول را روایت می‌کند. وقایع فیلم در جریان اتفاق‌های میان فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» و «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» روایت می‌شود.
خلاصه داستان: ناتاشا رومانوف به دلیل نافرمانی از توافقنامه سوکوویا و کمک به استیو راجرز حالاس تنها شده و تحت تعقیب دولت قرار گرفته است. او به شهر بوداپست می‌رود، اما آن‌جا با هاکای مواجه می‌شود.
سریع و خشن

سریع و خشن ۹( Fast & Furious ۹)

نمره منتقدان: ۵۸ از ۱۰۰

مجموعه فیلم‌های سریع و خشن از سال ۲۰۰۱ وارد سینما شده‌اند و تا امروز به مسیر خود ادامه داده‌اند. این فیلم همان طور که از نامش پیداست نهمین قسمت از مجموعه فیلم‌های سریع و خشن است.
صحنه‌های اکشن این فرانچایز سینمایی که در بیست سال اخیر هواداران بسیاری برای آن به ارمغان آورده در «سریع و خشن ۹» به اوج خود می‌رسد. ون دیزل، جان سینا، دواین جانسون و شارلیز ترون از بازیگران شناخته‌شده این فیلم هستند.

خلاصه داستان: دومنیک تورتو در کنار همسر و فرزندش زندگی آرامی را دنبال می‌کند. اما این زندگی جذاب و دوست‌داشتنی که آرزوی همیشگی دومنیک بوده قرار نیست که چندان دوام بیاورد. چراکه برادر دومنیک پس از سال‌ها از راه رسیده و قرار است حسابی او برای دردسرساز شود.
احضار

احضار: شیطان من را مجبور کرد( The Conjuring: The Devil Made Me Do It)

نمره منتقدان: ۵۶ از ۱۰۰

این فیلم هشتمین فیلم دنیای سینمایی «احضار» است. اگر به فیلم‌های ترسناک علاقه دارید، فیلم «شیطان من را مجبور کرد» می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما باشد که مدتی پیش در دسترس قرار گرفته است.

خلاصه داستان: اد و لورن وارن، پژوهشگران حوزه ارواح، با پرونده عجیبی مواجه می‌شوند. به نظر می‌رسد روح یک پسرک درمانده توسط شیطان تصاحب شده است. چراکه این پسر می‌خواهد در دادگاه حاضر شود و به دست‌داشتن در یک قتل اعتراف کند. اما او قاتل نبوده است. این پسرک توسط شیطان برای انجام این قتل فراخوانده شده است.
میراث جدید

هرج و مرج فضایی: میراث جدید( Space Jam: A New Legacy)

نمره منتقدان: ۳۷ از ۱۰۰

نخستین نسخه از هرج و مرج فضایی در سال ۱۹۹۶ اکران شد. مایکل جردن، بسکتبالیست شناخته‌شده، در آن فیلم هنرنمایی می‌کرد. حالا پس از گذشت بیشتر از بیست سال، ادامه فیلم هرج و مرج فضایی با نام میراث جدید از راه رسیده و این بار فرصتی فراهم شده تا تماشاگران سینما به تماشای لبرون جیمز، فوق‌ستاره تیم لس‌آنجلس لیکرز، روی پرده نقره‌ای سینما بنشینند.

خلاصه داستان: لبرون جیمز، فوق‌ستاره بسکتبالیست آمریکایی و پسرش دان با یک هوش مصنوعی عجیب مواجه می‌شوند. این هوش مصنوعی زندگی آن‌ها را به خطر انداخته و به همین لبرون جیمز با باگز بانی تماس می‌گیرد تا خانواده‌اش را از گزند حوادث حفظ نگاه دارد.
فیلم جوخه انتحار

فیلم جوخه انتحار (The Suicide Squad)

کارگردان و نویسنده فیلم جوخه انتحار جیمز گان است.

خلاصه داستان: احتمالا یک بار دیگر هارلی کوئین با همراهان خودش در مقابل یکی دیگر از دشمنانشان قرار خواهند گرفت و نبردی سخت را شاهد خواهیم بود که به‌احتمال زیاد باز هم صحنه‌های اکشن پررنگ‌ولعابی درون این فیلم خودنمایی خواهند کرد.
فیلم اخرین دوئل

آخرین دوئل (The Last Duel)

فیلم آخرین دوئل را ریدلی اسکات ساخته و آن را از کتاب «آخرین دوئل: داستان واقعی محاکمه با مبارزه در فرانسه‌ی قرون وسطی» اقتباس کرده است.
خلاصه داستان: در قرن چهاردهم فرانسه در زمان شارل ششم، شوالیه ژان دوکاروژ و ژاک لو گری از اعضای گارد سلطنتی دوستان صمیمی یکدیگر هستند. بعد از اینکه کاروژ متهم به تجاوز به همسر گری می‌شود، آن دو ناچار می‌شوند تا سرحد مرگ با هم مبارزه کنند.
جدیدترین فیلم‌های ۲۰۲۱

فیلم مورتال کامبت (Mortal Kombat)

فیلمی که براساس یکی از محبوبترین بازی‌های ویدیویی تاریخ قرار است ساخته شود. این در حقیقت بازسازی فیلمی از فرنچایز «مورتال کامبت» است که سال ۱۹۹۷ هم اقتباسی سینمایی از این بازی ویدیویی صورت گرفته بود، اما با شکست تجاری و هنری سنگینی رو‌به‌رو شد. ماجرای ساخت دوباره‌ی فیلمی از این بازی ویدیویی سال ۲۰۱۰ شروع شد. وقتی کوین تانچاروئن یک فیلم کوتاه هشت دقیقه‌ای به نام «مورتال کامبت: تولد دوباره» ساخت. این فیلم محرک کمپانی برادران وارنر شد تا به فکر بازسازی فرنچایز «مورتال کامبت» بیفتند. جیمز ون هم جزو تهیه‌کنندگان فیلم است.

این فیلم فانتزی هنر‌های رزمی در یک دنیای خیالی رخ می‌دهد و آدم‌های زمینی و سایبورگ‌ها را در نبرد روبه‌روی هم قرار می‌دهد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید