اینفوگرافی/ چگونه دندان‎‌های سفیدی داشته باشیم؟

اینفوگرافی/ چگونه دندان‎‌های سفیدی داشته باشیم؟

دود سیگار علاوه بر آسیب‌های جسمانی به دندان‌ها نیز ضرر می‌زند. افراد سیگاری معمولا دندان‌های زردتری نسبت به افراد غیر سیگاری دارند. بنابراین به خاطر سفیدی دندان‌هایتان هم که شده از مصرف سیگار اجتناب کنید.

کد خبر : ۹۶۶۶۶
بازدید : ۳۹۳۶

فرادید | یکی از شیوه‌های رایج سفید کردن دندان مراجعه به دندانپزشک و استفاده از مواد سفید کننده و تکنیک بلیچینگ است که البته مضراتی برای دندان دارد.

اما برای اینکه از گزند مضرات احتمالی مواد سفید کننده در امان بمانید، ما چندین نکته و روش را به شما خواهیم گفت تا بتوانید همیشه دندان‌های سفیدی داشته باشید.

نکته اول این است که به طور منظم باید نزد دندانپزشک بروید تا سلامت دندان‌هایتان را بررسی شود. تمیز کردن تخصصی دندان‌ها بخشی از بهداشت دهان است که پلاک‌ها را از سطح دندان جدا کرده و مانع ایجاد پوسیدگی دندان، التهاب لثه و بیماری‌های پیرامون دندان می‌‎شود. مردم به طور روتین دندان‌ها و فضای بین دندان‌هایشان را توسط مسواک زدن پاک می‌کنند اما بهداشت‌کار دهان و دندان، رسوباتی که بر سطح دندان ته نشین شده و با مسواک از بین نرفته را پاک می‌کند.

تشکیل پلاک دندان موجب تغییر رنگ دندان‌ها می‌شود و مسواک زدن از این کار جلوگیری می‌کند. اگر شما روزی دو مرتبه مسواک بزنید، دیگر پلاک روی دندان‌هایتان تشکیل نمی‌شود. همچنین فراموش نکنید که دهانتان را پس از هر وعده غذایی بشویید.

اینفوگرافی/ چگونه دندان‎‌های سفیدی داشته باشیم؟

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید