آخرین وضعیت ارشا اقدسی، بدلکار ایرانی در بیروت

آخرین وضعیت ارشا اقدسی، بدلکار ایرانی در بیروت

طبق آخرین اخبار که از سوی همکاران و دوستان نزدیک ارشا اقدسی منتشر شده، قرار است که او امروز تحت عمل جراحی قرار بگیرد. امیر میراخوری یکی از دوستان و همکاران تیم ۱۳ بدلکاران در این باره می گوید: «در ابتدا گردنش عمل خواهد شد و بعد از آن جراحی‌های دیگر انجام می‌شود.»

کد خبر : ۹۶۶۹۰
بازدید : ۱۷۳۷۹
فرادید | ارشا اقدسی که یکی از چهره‌های مشهور بدلکاری در ایران است، سر صحنه فیلمبرداری در لبنان دچار حادثه شده است. دوستان ارشا اقدسی می‌گویند که او از ناحیه مهره‌های گردن، آسیب در ناحیه کمر و ریه دچار آسیب دیدگی شدید شده است.

به گزارش فرادید؛ فیلم را برای سینمای تونس و در لبنان تهیه می‌کردند. از ارشا اقدسی هم دعوت شد، تا یکی از صحنه‌های ماجراجویانه فیلم را بازی کند. چهارشنبه ۶ مرداد ماه، نوبت به صحنه چپ کردن ماشین رسید و ارشا اقدسی باید بار دیگر حادثه را لمس می‌کرد.

اما این بار حادثه فراتر از آن چیزی بود که بتوان سرپایی درمان شود. بلدکار ایرانی از ناحیه مهره‌های گردن، آسیب در ناحیه کمر و ریه دچار اآسیب جدی شده بود. برای همین به بیمارستان سن جورج روم بیروت منتقل شد تا تحت درمان قرار بگیرد.

البته در این چند روز، اخباری مبنی بر به کما رفتن ارشاد اقدسی هم منتشر شد، اما اعضای گروه بلدکاری و روابط عمومی گروه این موضوع را تکذیب کردند.
آن‌ها می‌گویند که با داروی بیهوشی او را بیهوش کردند تا بتوانند عمل کنند.

در این میان جورج حداد، متخصص جراحی مغز و اعصاب و یکی از پزشکان معالج او درباره حادثه رخ داده گفته بود: ضربه بسیار شدیدی به سر و گردنش وارد شده بود و وقتی به بیمارستان روم رسید، تنفس و ضربان قلبش متوقف شده بود و ما به سرعت او را احیا کردیم.

او همچنین گفته که در حال حاضر هم تنفس و ضربان قلبش تثبیت شده است و از روز دوشنبه یعنی ۱۱ مردادماه عمل‌های جراحی در ناحیه سر و گردن آغاز خواهد شد.
سرنوشت ارشا اقدسی، بدلکار ایرانی در بیروت

وضعیت سلامتی ارشا اقدسی به کجا رسید؟

طبق آخرین اخبار که از سوی همکاران و دوستان نزدیک ارشا اقدسی منتشر شده، قرار است که او امروز تحت عمل جراحی قرار بگیرد. امیر میراخوری یکی از دوستان و همکاران تیم ۱۳ بدلکاران در این باره می‌گوید: «در ابتدا گردنش عمل خواهد شد و بعد از آن جراحی‌های دیگر انجام می‌شود.»

او در باره حادثه هم گفته که ماشین یک فوردموستانگ بود. به قول خود ارشا، ماشین سرپا و سالم بود. مشکلی نداشت. اما به لحاظ گاردکشی، چون خود ارشا گاردکشی را انجام نداده بود، راضی نبود. شاید علت اصلی وجود همین گاردریل‌ها بوده است.

طبق گفته دوستان ارشا اقدسی، خانواده او نیز راهی بیروت شده اند، تا روند درمانی فرزندشان را دنبال کنند.

در این میان، گزارشگر صدا وسیما در بیروت نیز درباره آخرین وضعیت ارشا اقدسی گفته که پزشکان اعلام کردند در حال حاضر وضعیت جسمانی او از نظر تنفس و ضربان قلب تثبیت شده و آزمایشات برای انجام عمل جراحی بر روی سر و گردن او در حال انجام است.

البته برخی از پزشکان ایرانی نیز طی روز‌ها اخیر، برای اعزام به بیروت یا برگرداندن ارشا اقدسی به ایران و انجام عمل‌های جراحی اعلام آمادگی کرده اند.

اما هم گروهی‌های او می‌گویند شرایط انتقال ارشا فعلا به صلاح نیست.

سرنوشت ارشا اقدسی، بدلکار ایرانی در بیروت

ارشا اقدسی کیست؟

تقریبا ۱۶ سال قبل بود که ارشا اقدسی برای ادامه تحصیل در رشته بدنسازی آماده رفتن به ایتالیا بود. اما دیدن آگهی آموزش بدلکاری و آشنایی با پیمان ابدی باعث شد تا قید رفتن را بزند. او یک سال پس از آموزش در این دوره، گروه بدلکاران ۱۳ را تاسیس کرد.

البته اقدسی در کنار بدلکاری سابقه مربیگری در رشته رزمی آی کیدو، اسب‌سواری، کمانگیری روی اسب، چتربازی، سقوط آزاد، بیس جامپینگ، کار با طناب، پارکور و ورزش‌های رزمی سینمایی را هم در کارنامه دارد.

اما مهم‌ترین فعالیت اش در حوزه بلدکاری است. ارشا اقدسی تا کنون در حدود ۸۰ فیلم و سریال بازی کرده است. در کار‌هایی مثل به وقت شام، شبی که ماه کامل شد، شهرزاد و برنامه‌هایی مثل عصرجدید هم به عنوان طراح بدلکار حضور داشته است.

طبق گزارش‌ها، ارشا اقدسی که اکنون ۳۹ سال سن دارد در مسابقات روسیه در چپ‌کردن خودرو در دنیا اول شده است. او ورزش را از سه سالگی آغاز کرد.
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    امیدوارم که ارشا جان ۱ درصد زنده بشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید