آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۱۱

آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۱۱

وزارت بهداشت آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۱ مردادماه را ۴۱۱ نفر اعلام کرد.

کد خبر : ۹۶۶۹۸
بازدید : ۲۴۸۲
فرادید | بر اساس آمار فوتی‌های کرونا، امروز ۱۱ مردادماه ۴۱۱ نفر اعلام شد و به این ترتیب مجموع جان باختگان این بیماری در ایران به ۹۱ هزار و ۴۰۷ نفر رسید.

از دیروز تا امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۷ هزار و ۱۸۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که چهار هزار و ۳۱۷ نفر از آن‌ها بستری شدند.

به گزارش فرادید؛ مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۹۴۰ هزار و ۷۰۸ نفر رسید که خوشبختانه تا کنون سه میلیون و ۴۰۴ هزار و ۵۳۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۵ هزار و ۶۰۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۲۶ میلیون و ۳۹ هزار و ۴۵۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۲۸۵ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۰ شهر در وضعیت نارنجی، ۵۳ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۱۰ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۴۹۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۷۹۵ هزار و ۶۸۰ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۳ میلیون و ۸۱ هزار و ۱۷۴ دُز رسید.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

آمار جهانی کرونا

طبق آخرین آمار‌های جهانی ابتلاء به ویروس کرونا، طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ٤٦٦ هزار و ٦٩ نفری تعداد مبتلایان به این ویروس تاکنون به ١٩٩ میلیون و ٢٢ هزار و ٢٤٨ نفر رسیده است.

فوتی‌های ناشی از کرونا در جهان با رشد ٧ هزار و ٣٤٨ نفری در یک روز به تعداد چهار میلیون و ٢٣٩ هزار و ٧٩٦ نفر رسیده است. آمار بهبود یافتگان نیز به ۱۷۹ میلیون و ٥٩٧ هزار و ٢١٩ نفر رسیده است.

آمار ۱۰ کشور اول فوتی‌های ناشی از کرونا به شرح زیر است؛ اعداد داخل پرانتز تعداد فوتی‌های جدید هر کشور است.

۱. آمریکا ٦٢٩ هزار و ٣٨٠ نفر (٦٤ نفر)

۲. برزیل ۵۵۶ هزار و٨٨٦ نفر (٤٩٩ نفر)

۳. هند ۴۲۴ هزار و ٨٠٨ نفر (٤٢٥ نفر)

۴. مکزیک ۲۴۰ هزار و ٩٠٦ نفر (٤٥٠ نفر)

۵. پرو ۱۹۶ هزار و ٤٣٥ نفر (٦٥ نفر)

۶. روسیه ١٥٩ هزار و ٣٥٢ نفر (٧٨٩ نفر)

۷. بریتانیا ۱۲۹ هزار و ٧١٩ نفر (٦٥ نفر)

۸. ایتالیا ١٢٨ هزار و ٦٨ نفر (٥ نفر)

۹. کلمبیا ١٢٠ هزار و ٩٩٨ نفر (٢٧٥ نفر)

۱۰-. فرانسه ۱۱۱ هزار و ٧٣٥ نفر (٤٠ نفر)
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید