نرخ روز دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

نرخ روز دلار، یورو، قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰

نرخ قیمت دلار امروز ظهر در بازار آزاد با کاهش قیمت نسبت به ظهر دیروز، به ۲۵ هزار و ۵۵۰ تومان رسید. قیمت یورو هم کاهش محسوسی را تجربه کرد و با قیمت ۳۰ هزار و ۳۷۰ تومان فروخته شد. همچنین ظهر نشان می‌دهد که قیمت سکه طرح جدید با ۰.۲۹ درصد کاهش، با قیمت ۱۱ میلیون و ۳۰۹ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) با کاهش ۰.۴۴ درصدی به قیمت ۱۰ میلیون و ۸۳۱ هزارتومان فروخته شد.

کد خبر : ۹۶۷۰۴
بازدید : ۲۱۸۰
فرادید | قیمت انس جهانی طلا با کاهش قیمت، در حال حاضر روی سطح ۱۸۰۹ دلار قرار دارد. البته همزمان با کاهش قیمت انس جهانی طلا، بیشتر قیمت‌ها در بازار طلا و سکه ایران با کاهش مواجه شدند. به شکلی که انواع سکه و طلا از افت ۰.۲۵ تا ۰.۴۶ درصدی را تجربه کردند.

به گزارش فرادید؛ بررسی آخرین قیمت طلا و سکه در بازار امروز ظهر نشان می‌دهد که قیمت سکه طرح جدید با ۰.۲۹ درصد کاهش، با قیمت ۱۱ میلیون و ۳۰۹ هزار تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی (طرح قدیم) با کاهش ۰.۴۴ درصدی به قیمت ۱۰ میلیون و ۸۳۱ هزارتومان فروخته شد.

همچنین نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۵ میلیون و ۹۲۰ هزارتومان و ۳ میلیون و ۷۸۵ هزار تومان قیمت گذاری شدند. سکه گرمی هم با قیمت دو میلیون و ۳۶۵ هزار تومان فروخته شد.

قیمت هر مثقال طلای ۱۸ عیار هم به عنوان مبنای قیمت گذاری، با ۰.۲۵ درصد کاهش به چهارمیلیون و ۷۳۹ هزار تومان رسیده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش ۰.۴۴ درصدی به یک میلیون و ۹۲ هزار تومان رسید.
قیمت دلار و یورو در بازار آزاد و صرافی ملی
برخلاف روند نزولی نرخ دلار در روز‌های اخیر، امروز ظهر ارز آمریکایی با کاهش قیمت معامله شد. نرخ قیمت دلار امروز ظهر در بازار آزاد با کاهش قیمت نسبت به ظهر دیروز، به ۲۵ هزار و ۵۵۰ تومان رسید. قیمت یورو هم کاهش محسوسی را تجربه کرد و با قیمت ۳۰ هزار و ۳۷۰ تومان فروخته شد. ارز اروپایی یورو نیز ظهر روز گذشته به قیمت ۳۰ هزار و ۵۵۵ تومان به فروش می‌رفت.

همچنین قیمت خرید دلار در بازار امروز به ۲۵ هزار و ۴۵۰ تومان رسید و یورو نیز با نرخ ۳۰ هزار و ۲۲۰ تومان تومان خریداری می‌شد. البته قیمت یورو در بازار متفاوت است، بخشی از بازار یورو را با قیمت فروش ۳۰ هزار و ۴۰۰ تومان و نرخ خرید ۳۰ هزار و ۱۰۰ تومان معامله می‌کنند.

در صرافی نیز ملی قیمت دلار و یورو با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته تعیین شد. نرخ فروش و خرید دلار در صرافی ملی ظهر امروز به ترتیب به ۲۵ هزار و ۹۹ تومان و ۲۴ هزار و ۶۰۲ تومان رسید. یورو نیز با تفاوت نسبتا بالا نسبت به بازار آزاد با قیمت ۲۹ هزار و ۴۹۲ تومان فروش و با نرخ ۲۸ هزار و ۹۰۸ تومان خریداری شد.
قیمت پوند، درهم و لیر به چقدر رسید؟
لیر و درهم که چند روز پرتغییر را پشت سرگذاشتند، امروز با کاهش قیمت خرید و فروش شدند. نرخ فروش درهم امارات در معاملات ظهر امروز در بازار آزاد به شش هزار و ۹۵۵ تومان رسید و لیر ترکیه با قیمت ۳ هزار و ۴۰ تومان فروخته شد. همچنین نرخ خرید درهم و لیر به ترتیب به شش هزار و ۹۳۵ تومان و ۳ هزار و ۲۰ تومان رسیده است.

قیمت فروش ارز بریتانیایی پوند هم امروز در بازار به ۳۵ هزار و ۵۷۵ تومان رسید. همچنین هر پوند هم با ۳۵ هزار و ۳۷۵ تومان خریداری شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید