تردد در کدام خیابان‌های تهران ممنوع شد؟

تردد در کدام خیابان‌های تهران ممنوع شد؟

روز ۱۲ و ۱۴ مرداد، محدودیت‌های ترافیکی ویژه در خیابان ولیعصر، جمهوری، امام خمینی و کارگر وضع شده است. همچنین روز ۱۴ مرداد تردد خودرو در میدان بهارستان ممنوع است.

کد خبر : ۹۶۷۲۸
بازدید : ۲۴۸۶

امروز ۱۲ مرداد ماه مراسم تنفیذ ابراهیم رئیسی برگزار شد و به همین دلیل محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدیدی برای رفت و آمد در سطح شهر تهران وضع شده است.

آنگونه که رئیس پلیس تهران خبر داده است ۱۲ مرداد ماه محدودیت‌های ویژه ترافیکی در محدوده خیابان‌های، ولی عصر (عج)، جمهوری، امام خمینی (ره) و کارگر اجرا می‌شود. این محدودیت‌ها از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۳ ادامه دارد.

همچنین قرار است ۱۴ مرداد مراسم تحلیف ابراهیم رئیسی در مجلس برگزار شود. به همین دلیل در روز پنج‌شنبه تردد وسایل نقلیه در میدان بهارستان و تمام خیابان‌های منتهی به بهارستان و مجلس ممنوع است.

از ساعت ۱۳ روز پنجشنبه محدودیت‌های تردد در این خیابان وضع می‌شود، اما از ساعت ۱۶ تا ۱۹ تردد در این منطقه‌ها ممنوع است و پلیس اجازه تردد را نمی‌دهد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: همزمان با مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری ساعت تردد قطار‌های مترو مشابه روز‌های قبل است و تغییری نخواهد داشت.

همچنین آنگونه که سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داده فرودگاه‌های استان تهران در روز ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ به دلیل برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری به مدت ۲٫۵ ساعت تعطیل است.

این تعطیلی از ساعت ۱۶٫۳۰ تا ۱۹ است و شامل همه فرودگاه‌های TMA تهران شامل فرودگاه امام خمینی (ره)، مهرآباد، پیام، آزادی و قزوین می‌شود.

منبع: تجارت نیوز
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید