قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۱۳

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۱۳

قیمت بیت کوین، امروز ۱۳ مردادماه با ثبت کاهش ۱.۲۴ درصد به ۳۸,۴۲۲ دلار معادل ۹۹۱,۲۴۸,۴۴۷ تومان رسید.

کد خبر : ۹۶۷۵۵
بازدید : ۲۷۰۲
فرادید | بیت کوین علیرغم ریزش قیمت همچنان در کانال ۳۸ هزار دلار قرار دارد. امروز ۱۳ مردادماه قیمت بیت کوین با ۱.۲۴ درصد کاهش نرخ به ۳۸,۴۲۲ دلار معادل ۹۹۱,۲۴۸,۴۴۷ تومان رسید.

بیت کوین شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۲۰.۵۷ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۴.۲۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و حجم مبادلات روزانه آن ۲۵.۶۲ میلیارد دلار است.

به گزارش فرادید؛ بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۴۰.۸۳ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۸ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

پس از اصلاح روز جمعه قیمت تا سطح ۳۸۳۰۰ دلار، روز‌های تعطیلات آخر هفته بیت کوین با جهشی شارپی، ابتدا با قیمت ۴۲۴۰۰ دلار و سپس ۴۲۶۰۰ دلار به فروش رسید که به بالاترین سطح قیمت بیت کوین از اواسط ماه می (اواخر اردیبهشت) تبدیل شد.

روز ۲۰ جولای (۲۹ تیر) حدود ۱۳۰۰۰ دلار به ارزش این ارز افزوده شد. با این حال، خرس‌ها کنترل اوضاع را به دست گرفتند و آن را به پایین کشاندند. همانطور که دیروز گزارش شد در مرحله نخست، بیت کوین به زیر ۴۰۰۰۰ دلار رسید، اما این پایان کار نبود.

از آن زمان، بیت کوین همچنان در حال کاهش بود و امروز تا مرز ۳۸۰۰۰ دلار (در Bitstamp) رسید که پایین‌ترین سطح قیمت از ۲۷ جولای (۵ مرداد) تاکنون است. به این ترتیب، ارزش بازار این ارز رمزنگاری شده پس از رسیدن به ۸۰۰ میلیارد دلار در روز یکشنبه، دوباره تا حدود ۷۲۰ میلیارد دلار کاهش یافته است.

جی جی کینهان، استراتژیست ارشد بازار، در مصاحبه‌ای گفت: «تجمع بیت کوین آنقدر سریع بود که باید کمی مراقب سرعت آن در چند هفته گذشته بود.»

همچنین بیت کوین به زیر میانگین متحرک ۱۰۰ روزه خود -عقب نشینی کرده است و ممکن است کاهش بیشتری را داشته باشد تا میانگین متحرک ۵۰ روزه آن در حدود ۳۴,۷۷۳ دلار باشد.

بعضی از استراتژیست‌ها می‌گویند که کاهش بیت کوین تنها یک عقب نشینی معمولی پس از افزایش شدید آن در ابتدای هفته گذشته است. اظهارنظر‌های حمایتی از ایلان ماسک میلیاردر و آرک، کتی وود، و همچنین گمانه زنی‌ها درباره دخالت احتمالی شرکت آمازون در بخش ارز‌های رمزنگاری شده، به افزایش آن کمک کرده است.

برخی کارشناسان نیز معتقدند پس از اینکه صرافی بایننس (Binance) اعلام کرد که قصد دارد معاملات فیوچرز ارز دیجیتال و مشتقات رمزارزی را برای مشتریان خود در سراسر اروپا متوقف کند، بیت کوین بیش از سه درصد از ارزش خود را از دست داد و تا ۳۸۵۰۰ دلار سقوط کرد.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال در بازار
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید