قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۱۴

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۱۴

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴ مردادماه با ثبت افزایش ۳.۴۸ درصد به ۳۹,۳۱۸ دلار معادل ۱,۰۱۳,۴۹۱,۳۳۰ تومان رسید.

کد خبر : ۹۶۸۰۱
بازدید : ۲۲۳۶
فرادید | بیت کوین بار دیگر وارد کانال ۳۹ هزاردلار شد. امروز ۱۴ مردادماه قیمت بیت کوین با رشد ۳.۴۸ درصد به ۳۹,۳۱۸ دلار معادل ۱,۰۱۳,۴۹۱,۳۳۰ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ (۱۴ April ۲۰۲۱) معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۳۹.۳۱ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۸ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

قبلاً گفتیم که بیت کوین روز‌های آخر هفته عملکرد خوبی داشت و با لمس تراز ۴۲۶۰۰ دلار به بالاترین سطح قیمت خود از ماه می (اردیبهشت و خرداد) رسید. درحالی که گاو‌ها برای حرکت صعودی بعدی آماده می‌شدند، چشم انداز این ارز به سرعت تغییر و ارزش این دارایی شروع به کاهش کرد.

به گزارش فرادید؛ روز دوشنبه قیمت به زیر ۴۰۰۰۰ دلار رسید و دیروز تا سطوحی بالاتر از ۳۸۰۰۰ دلار کاهش یافت. در ۲۴ ساعت گذشته، با وجود تلاش BTC برای شکست مقاومت ۳۸۵۰۰ دلاری، اوضاع بدتر شد.

با ریجکت شدن دوباره قیمت، این ارز دیجیتال دوباره به پایین کشانده شد. به این ترتیب، بیت کوین تا مرز ۳۷۶۵۰ دلار (در Bitstamp) کاهش یافت که پایین‌ترین سطح قیمت آن در بیش از یک هفته گذشته بود.

از نظر برخی تحلیل گران طبق اکثر استاندارد‌ها، سقوط ۲۰ درصدی در بازار سهام به معنای این است که بازار نزولی است که از آن به عنوان "بازار خرسی" یاد می‌شود. در رمزنگاری، اما بازار می‌تواند بیش از ۷۰ درصد سقوط کند و هنوز هم به نوعی صعودی باشد؛ و این دقیقاً همان چیزی است که ممکن است اخیراً اتفاق افتاده باشد، زیرا نمودار قیمت بیت کوین در حال حاضر یک سیگنال صعودی مکرر را نشان می‌دهد که نتایج "طلایی" را ارائه کرده است.

به گفته مت میلی (Matt Maley) تحلیلگر شرکت میلر تاباک، اگر بیت کوین سطح ۴۰، ۰۰۰ دلار را پس نگیرد، ممکن است برای اصلاح شدید آماده باشد.

این تحلیلگر به بلومبرگ می‌گوید که اگر خریداران دست به کار نشوند و اگر روند نزولی بیشتری را شاهد باشیم، همه چیز به سرعت ترسناک می‌شود. بیت کوین هفته گذشته شروع به آزمایش بالاترین محدوده طولانی مدت خود کرد و به ۴۲۶۰۷ دلار رسید.

اگرچه این رمزارز فاصله قابل توجهی با رکورد ۶۲ هزار دلاری خود دارد، اما در تلاش است تا با تثبیت در کانال ۴۰ هزار دلاری راه خود را به سمت رسیدن مجدد به قله ۶۰ هزار دلاری هموار کند. داده‌های درون شبکه نیز نشان می‌دهند که در روز‌های اخیر نگهداری و خرید بیتکوین افزایش محسوسی داشته است.

بیت کوین همچنان تحت فشار است و گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا تصمیم دارد مقررات مربوط به ارز‌های رمزنگاری شده را تشدید کند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال در بازار
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید