چهار اشتباه تازه‌واردان به بازار ارز دیجیتال

چهار اشتباه تازه‌واردان به بازار ارز دیجیتال

اگر تصمیم گرفتید بیت کوین بخرید اطمینان حاصل کنید که نسخه اصلی آن را خریداری می‌کنید، یکی از رایج‌ترین اشتباهاتی که تازه‌وارد‌ها انجام می‌دهند این است که ارز دیجیتال اشتباهی را خریداری می‌کنند.

کد خبر : ۹۶۸۶۵
بازدید : ۲۰۶۶

ورود به بازار ارز‌های دیجیتال به یک دانش تخصصی احتیاج ندارد، اما اشتباهات رایجی برای تازه‌واردان به این بازار برشمرده می‌شود که اطلاع از آن‌ها می‌تواند راهنمای بقیه باشد.

برای ورود به بازار ارز‌های دیجیتال نیازی نیست که فرد به علوم کامپیوتر یا فاینانس مسلط باشد، اما اشتباهات رایجی هنگام ورود افراد تازه‌کار به بازار ارز‌های دیجیتال رخ می‌دهد که ممکن است برای فرد گران تمام شود، از این رو دقت به موارد زیر قبل از ورود به بازار ضروری است:

۱: شما ارز دیجیتال درست را خریداری نمی‌کنید

اگر تصمیم گرفتید بیت کوین بخرید اطمینان حاصل کنید که نسخه اصلی آن را خریداری می‌کنید، یکی از رایج‌ترین اشتباهاتی که تازه‌وارد‌ها انجام می‌دهند این است که ارز دیجیتال اشتباهی را خریداری می‌کنند. این که در نام یک ارز دیجیتال بیت کوین آمده باشد، دلیل بر آن نیست که آن همان بیت کوین اصلی است، ارز‌های دیجیتال زیادی وجود دارند که در نام آن‌ها عبارت بیت کوین نیز آمده است.

۲: شما برای یک سواری دیوانه‌وار و وحشی آماده نیستید

شما برای اینکه به بازار ارز‌های دیجیتال وارد شوید باید اعصاب فولادی داشته باشید، زیرا نوسان قیمت‌ها در این بازار نسبت به بازار مرسوم تجارت و سرمایه‌گذاری بسیار شدید است.

۳: شما آدرس‌ها را دوباره و چندباره چک نمی‌کنید

بسیاری از کسانی که به تازگی وارد بازار ارز‌های دیجیتال شدند، با فرستادن ارز‌های دیجیتال خود به یک آدرس اشتباهی پول زیادی از دست دادند. بر خلاف سایر نقل و انتقالات مالی که قابل ردیابی و بازگشت هستند، در بازار ارز‌های دیجیتال اگر اشتباهی مرتکب شوید راه بازگشتی وجود نخواهد داشت.

۴: شما پسورد خود را فراموش می‌کنید

تعداد بیت کوین‌هایی که مبادله می‌شوند کمتر از تعدادی است که تا به حال استخراج شده‌اند و این مسئله یک علت ساده دارد. تعدادی از بیت کوین‌های استرخاج شده برای همیشه از دست رفته‌اند، زیرا برخی از مردم پسوود کیف‌های دیجیتال خود را فراموش کردند. در صورتی که پسورد کیف دیجیتال خود را از دست دهید راهی برای بازیابی آن وجود نخواهد داشت.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید