تصاویر/ ژلۀ ماهی در ساحل

تصاویر/ ژلۀ ماهی در ساحل

«عروس‌های دریایی اغلب به عنوان پرورشگاه بچه‌ماهی‌ها استفاده می‌شوند، زیرا بچه‌ماهی‌ها می‌توانند در لابه‌لای شاخک‌های آن‌ها پنهان شوند و در مقابل شکارچیان از خودشان محافظت کنند. اما بدبختانه این یکی ماهی نیش‌زده شده و به نظر می‌رسد آخرین وعده غذاییِ این عروس دریایی بوده است. فقط نگاه کنید که چطور بدن این ماهی تمام بدنِ عروسِ دریایی را اشغال کرده است.»

کد خبر : ۹۶۸۸۲
بازدید : ۵۳۱۹
تصاویر/ژلۀ ماهی در ساحل
فرادید | یک عکاس حیات‌وحش که برای پیاده‌روی به ساحل رفته بود در کمال ناباوری یک عروس‌ِ دریایی با ماهی‌ای که در درونش گیر کرده بود، را پیدا کرد.

به گزارش فرادید، ایان واتکین صبح خیلی زود برای پیاده‌روی به ساخل هارلین بِی در پدستو در انگلستان رفته بود که ناگهان یک جانور عجیب‌الخلقه نظرش را جلب کرد.

این کشف عجیب درواقع یک عروس‌دریایی بود که آب آن را به ساحل آورده بود و یک ماهی که به وضوح قابل مشاهده بود در درونِ آن گیر افتاده بود.

در تصویری که واتکین ثبت کرده است، ماهی که آخرین غذای عروس دریایی بوده، بهت‌زده به نظر می‌رسد.
تصاویر/ژلۀ ماهی در ساحل

اداره حیات‌وحش کورنوِل در انگلستان درباره این تصویر گفته است: «عروس‌های دریایی اغلب به عنوان پرورشگاه بچه‌ماهی‌ها استفاده می‌شوند، زیرا بچه‌ماهی‌ها می‌توانند در لابه‌لای شاخک‌های آن‌ها پنهان شوند و در مقابل شکارچیان از خودشان محافظت کنند. اما بدبختانه این یکی ماهی نیش‌زده شده و به نظر می‌رسد آخرین وعده غذاییِ این عروس دریایی بوده است. فقط نگاه کنید که چطور بدن این ماهی تمام بدنِ عروسِ دریایی را اشغال کرده است.»
تصاویر/ژلۀ ماهی در ساحل

واتکین که غواصی هم می‌کند، می‌گوید قبلاً موارد مشابه دیده است، اما نخستین‌باری است که فرصت عکاسی از آن را پیدا کرده است.

او می‌گوید احتمالاً عروس دریایی توسط مد به ساحل آورده شده و بعد از پایین رفتن آب همچنان باقی مانده است.
«این صحنه‌ای نیست که همیشه بتوان دید.»

منبع: The Daily Mail
ترجمه: سایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید