هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۱۷

هواشناسی ایران، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۱۷

با توجه به تحلیل نقشه‌های هواشناسی ایران، امروز ۱۷ مردادماه در اغلب نقاط کشور رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر : ۹۶۹۰۹
بازدید : ۲۱۸۵
فرادید | بر اساس هشدار‌های سازمان هواشناسی ایران امروز ۱۷ مردادماه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب و همچنین طی دو روز آینده در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، همدان، مرکزی، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، جنوب و غرب اصفهان، شمال و شرق خوزستان، ارتفاعات در استان‌های کرمان و هرمزگان و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های مازندران، البرز، قزوین و تهران رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

از سه‌شنبه تا پایان هفته جاری در بیشتر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف خواهد بود و تنها در ارتفاعات شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی افزایش ابر و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

به گزارش فرادید به نقل از سازمان هواشناسی ایران از فردا تا پایان هفته در اکثر مناطق کشور دما به‌طور نسبی افزایش می‌یابد.

طی پنج روز آینده در برخی نقاط شمال شرق و شرق کشور به‌ویژه در منطقه زابل و خراسان جنوبی وزش باد شدید رخ می‌دهد که با احتمال خیزش گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی همراه خواهد بود همچنین در این مدت شرق دریای عمان نیز مواج پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا صاف تا قسمتی ابری و در اواسط روز همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۸ سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه صاف گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا اهواز با بالاترین دمای ۴۸ و ۴۹ درجه سانتیگراد گرمترین و اردبیل با بیشینه دمای ۳۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.
وضعیت آب و هوای ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید