قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۱۹

قیمت بیت کوین، امروز ۱۴۰۰/۰۵/۱۹

قیمت بیت کوین امروز ۱۹ مردادماه با ثبت افزایش ۶.۳۴ درصد به ۴۵،۸۵۰ دلار معادل ۱،۱۸۵،۸۰۸،۸۰۵ تومان رسید.

کد خبر : ۹۶۹۸۳
بازدید : ۱۸۵۳
فرادید | بیت کوین بار دیگر در مسیر صعودی قرار گرفت. امروز ۱۹ مردادماه قیمت بیت کوین با ۶.۳۴ درصد افزایش نرخ به ۴۵,۸۵۰ دلار معادل ۱,۱۸۵,۸۰۸,۸۰۵ تومان رسید.

بالاترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ معادل ۶۴,۸۶۳.۰۹ دلار بوده که همینک %۲۹.۳۰ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحد‌های در گردش بیت کوین ۱۸.۷۸ میلیون و تعداد کل واحد‌های آن ۲۱ میلیون خواهد بود.

به گزارش فرادید؛ بیت کوین طی چند روز گذشته عملکرد خوبی داشت. قیمت این ارز روز پنجشنبه تا ۳۷۲۰۰ دلار کاهش یافت، اما قبل از پایان هفته توانست ۴۰۰۰۰ دلار را پس بگیرد.

علاوه بر این، گاو‌ها همچنان این دارایی را به سمت بالا سوق دادند و به این ترتیب ارزش آن در روز‌های بعد ۵۰۰۰ دلار دیگر افزایش یافت. در نتیجه، به رکورد چند ماهه خود رسید.

گرچه از آن زمان تاکنون مقداری از ارزش خود را از دست داده و در حال حاضر بیشتر از ۴۴۰۰۰ دلار قیمت دارد. ارزش بازار آن اکنون تا ۸۲۰ میلیارد دلار کاهش یافته است، اما دامیننس آن بر آلتکوین‌ها تا مرز ۴۶.۵ درصد افزایش یافته است.

به گزارش دیلی هودل، کریپتو داگ، یکی از تحلیلگران و معامله‌گران رمزنگاری، پیش‌بینی می‌کند، حرکت‌های صعودی بزرگی برای بیت‌کوین و اتریوم رخ خواهد داد، زیرا بازار‌های رمزنگاری گسترده‌تر، همچنان در حال قدرت‌نمایی هستند.

این تحلیل‌گر ارز‌های رمزنگاری شده، به ۵۶۲هزار و ۲۰۰ دنبال‌کننده خود در توییتر می‌گوید که انتظار دارد بیت‌کوین (BTC) به بالاترین سطح ۳۰ روز گذشته برسد و از ۴۵ هزار دلار نیز بگذرد.

مایک نووگراتز (Mike Novogratz)، رئیس صندوق سرمایه گذاری رمزارزی گلکسی دیجیتال و مدیر سابق گلدمن ساکس، دیروز در توییتی به دو دلیل احتمالی که مانع از سقوط ارز‌های دیجیتال در برابر طرح مالیات که در حال تصویب است می‌شود، اشاره کرد.

از نظر او اولین مورد این است که جامعه رمزارز‌ها ثابت کرده که "بزرگ، متنوع و همه گیر" است. مورد دوم این است که مقررات جدید نیاز به تمرکززدایی مالیات دهندگان معمولی که در رمزارز‌ها فعالیت می‌کنند را تأیید می‌کند.
قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال در بازار
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید