ناسا برای ماموریت شبیه سازی شده یک ساله مریخ نیرو جذب می‌کند

ناسا برای ماموریت شبیه سازی شده یک ساله مریخ نیرو جذب می‌کند

اگر تمایل زیادی به یک تجربه ناب، سودمند و همکاری با ناسا در نخستین سفر انسان به مریخ را دارید، می‌توانید به سایت ناسا مراجعه کرده و اطلاعات بیشتری کسب کنید

کد خبر : ۹۷۰۴۸
بازدید : ۲۶۶۱
ناسا برای ماموریت شبیه سازی شده یک ساله مریخ نیرو جذب می‌کند
فرادید| مریخ ما را فرا می‌خواند! ناسا به دنبال جذب افرادی برای مشارکت به عنوان خدمه نخستین ماموریت تمرینی یک ساله در یک سکونتگاه برای شبیه سازی زندگی در یک دنیای دوردست است. این ماموریت در پاییز سال ۲۰۲۲ آغاز می‌شود.

به گزارش فرادید؛ با سفر‌های دورتر ناسا در کیهان، تجربه فضانوردان تغییر می‌کند. به منظور آماده شدن برای چالش‌های زندگی واقعی در ماموریت آینده مریخ، ناسا چگونگی مواجهه افراد با انگیزه بالا در شرایط سخت را، طی یک ماموریت شبیه سازی شده طولانی مدت روی زمین بررسی می‌کند.

سری ماموریت‌هایی که با نام Crew Health and Performance Exploration Analog شناخته می‌شود، شامل سه ماموریت یک ساله شبیه سازی سطح مریخ در محل مرکز فضایی جانسون ناسا است.
ناسا برای ماموریت شبیه سازی شده یک ساله مریخ نیرو جذب می‌کند

این ماموریت‌ ها به تحقیقات برای توسعه روش‌ها و تکنولوژی‌ها برای محافظت و حل مشکلات بالقوه در ماموریت‌های انسانی آینده به مریخ و ماه کمک می‌ کند. این ماموریت‌ ها برای آزمایش راه حل‌ها در مواجهه با نیاز‌های پیچیده زندگی روی مریخ ضروری هستند.

شبیه سازی‌ های زمینی به ما کمک می‌ کند تا چالش‌های جسمی و روانی را که فضانوردان با آن‌ها روبرو می‌ شوند پیش از سفرشان درک کرده و با آن‌ها مقابله کنیم. در هر ماموریت ۴ نفر خدمه در ماژول ۱۵۸ متر مربعی که توسط شرکت آیکان به صورت ۳D پرینت شده است، زندگی و کار خواهند کرد.

این ماژول Mars Dune Alpha نام دارد. این زیستگاه شرایط زندگی روی مریخ را شبیه سازی می‌ کند. از جمله محدودیت منابع، خرابی تجهیزات، تاخیر ارتباطات و دیگر عوامل استرس زای محیطی. مسئولیت‌ های خدمه ممکن است شامل پیاده روی فضایی، تحقیقات علمی، استفاده از واقعیت مجازی و کنترل رباتیک و تبادل ارتباطات باشد.

نتیجه این کار داده‌ های مهم علمی جهت تایید اعتبار سیستم‌ ها و توسعه راه حل‌ها فراهم می کند. ناسا به دنبال افراد سالم، با انگیزه، شهروند و یا مقیم آمریکا، غیر سیگاری و بین سن ۳۰ تا ۵۵ سال است که به زبان انگلیسی برای ارتباط موثر با خدمه و مرکز کنترل ماموریت مسلط باشند .
ناسا برای ماموریت شبیه سازی شده یک ساله مریخ نیرو جذب می‌کند

انتخاب خدمه این ماموریت از استاندارد‌های ناسا برای متقاضیان فضانوردی پیروی می‌ کند. درجه ارشد در یکی از رشته‌های مرتبط با علم، فناوری، مهندسی و ریاضیات مانند مهندسی، ریاضیات با علوم زیستی، فیزیکی با رایانه از یکی از موسسات معتبر با دست کم دو سال سابقه و یا حداقل هزار ساعت خلبانی هواپیما برای این منظور لازم است.

نامزد‌هایی که دو سال کار خود را در مقطع دکتری در یکی از رشته‌های علم، فناوری، مهندسی و ریاضیات انجام داده اند و یا آن‌هایی که مدرک پزشکی خود و یا برنامه خلبانی آزمایشی خود را کامل کرده اند نیز، در نظر گرفته می‌شوند. به علاوه با سابقه چهار سال کار حرفه ای، متقاضیانی که دوره آموزش افسران نظامی و یا کارشناسی در یکی از رشته‌های مذکور را گذرانده اند نیز، ممکن است در نظر گرفته شوند.

اگر تمایل زیادی به یک تجربه ناب، سودمند و همکاری با ناسا در نخستین سفر انسان به مریخ را دارید، می‌توانید به سایت ناسا مراجعه کرده و اطلاعات بیشتری کسب کنید. البته اگر آمریکایی هستید.

منبع: nasa.gov
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید